تاریخ: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۳۱
بازدید: ۲۲
کد خبر: ۳۴۹۶۷۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نماینده مجلس:

اتابک نقاط قوت و ضعف صنعت را می‌شناسد

اتابک نقاط قوت و ضعف صنعت را می‌شناسد
‌می‌متالز - نماینده مجلس شورای اسلامی بیان با بیان اینکه وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت نقاط قوت و ضعف حوزه صنایع را می‌شناسد، گفت: امیدوارم بتواند رأی اعتماد مجلس را به دست بیاورد.

به گزارش می‌متالز، سیدابوالحسین مصطفوی در مورد «سیدمحمد اتابک» وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، اظهار کرد: خوشبختانه وزرایی که توسط دولت به مجلس معرفی شدند، در حوزه‌های خودشان متخصص هستند و به نظر من اتابک هم عملکرد نسبتاً خوبی در حوزه صنعت داشته است.

وی با اشاره به تجربه وزیر پیشنهادی صمت در بنیاد مستضعفان، اظهار داشت: اتابک، مدیریت خوبی در این حوزه داشت و می‌دانم ایشان از کارگری وزارت صنعت شروع کرده و به این مرحله رسیده است.

مصطفوی گفت: اتابک نقاط قوت و ضعف حوزه صنایع را خوب می‌شناسد و می‌داند با این وضعیت اقتصادی کجا را باید تقویت کند و امیدوارم بتواند رأی اعتماد نمایندگان را به دست بیاورد.

سیدمحمد اتابک روز یکشنبه (۲۱ مردادماه) به عنوان گزینه پیشنهادی دولت چهاردهم برای وزارت صنعت، معدن و تجارت به مجلس شورای اسلامی معرفی شد. وی با مدرک کارشناس ارشد مهندسی عمران از دانشگاه میشیگان آمریکا دارای سابقه مدیریتی در هیات مدیره انجمن سیمان، هیات مدیره سیمان تهران، عضو شورای مشورتی وزارت صنایع و مجلس و سایر حوزه‌های صنعتی است. اتابک در کارنامه خود نایب رئیسی اتاق بازرگانی، معاون اقتصادی بنیاد مستضعفان، مدیرعامل و نایب رئیس شرکت سیمان تهران، مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت اکباتان، عضویت و ریاست هیات مدیره شرکت‌های مختلف از جمله سرمایه‌گذاری بانک مسکن، شرکت صدرا و چند شرکت تولیدی را دارد.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)

عناوین برگزیده