تاریخ: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۰۷
بازدید: ۱۸
کد خبر: ۳۵۰۰۰۵
رضایی‌کوچی:

عملکرد دستگاه‌ها در مراسم اربعین ارزیابی می‌شود/ ناوگان‌های حمل و نقلی آماده ارائه خدمات به زائران

عملکرد دستگاه‌ها در مراسم اربعین ارزیابی می‌شود/ ناوگان‌های حمل و نقلی آماده ارائه خدمات به زائران
‌می‌متالز - رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به حضور بیش از ۳.۵ میلیون زائر در مراسم اربعین گفت: پس از ایام اربعین، با دعوت از تمامی دستگاه‌های متولی به کمیسیون عمران، اقدامات صورت رفته را ارزیابی کرده و تلاش می‌کنیم کسری‌ها و مشکلات را برای سال‌های بعد رفع کنیم.

به گزارش می‌متالز، محمدرضا رضایی‌کوچی، با اشاره به برگزاری پرشکوه مراسم اربعین حسینی (ع) گفت: در روز‌های اخیر شاهد تردد بالای زائران اربعینی از مسیر‌های زمینی هستیم این در حالی است که دستگاه‌های خدمات رسان در این مسیر با تمام تلاش سعی دارند، شرایط تردد زائران را تسهیل کنند.

وی با اشاره به ضرورت توجه به نکات مطرح شده از سوی مسوولان برای تردد بهتر و روان‌تر زائران به ویژه زمان بازگشت به ایران عنوان کرد: در رسانه‌ها نکات مهمی در خصوص تردد زائران مطرح می‌شود که توجه به آنها کمک می‌کند هم دستگاه‌ها خدمات بهتری ارائه کنند و زائران نیز با کمترین معطلی پس حضور در مراسم اربعین حسینی (ع) به شهر‌های خود باز‌گردند.

این نماینده مردم در مجلس، با اشاره به حضور بیش از ۳.۵ میلیون زائر در مراسم اربعین عنوان کرد: بخش کثیری از زائران از مرز مهران تردد کردند و با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته از ظرفیت‌های ناوگان اتوبوس‌رانی کشور برای بازگشت زائران نهایت استفاده را خواهیم کرد. زائرانی هم که از خودرو‌های شخصی خود استفاده می‌کنند حتما به نکات پلیس راهور دقت کرده و قبل از رانندگی استراحت کافی داشته باشند. ضمن اینکه محل‌های مناسبی برای استراحت زائران در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: بنده و تعدادی دیگر از نمایندگان مجلس با نظارت میدانی از محل تردد زائران، عملکرد دستگا‌ها را نیز ارزیابی کرده و پس از ایام اربعین، با دعوت از تمامی دستگاه‌های متولی، اقدامات صورت رفته را ارزیابی کرده و تلاش می‌کنیم کسری‌ها و مشکلات را برای سال‌های بعد رفع کنیم.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده