تاریخ: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۵:۵۴
بازدید: ۲۱
کد خبر: ۳۵۰۱۶۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پرداخت ۱۵ هزار میلیارد تومان سود به ۱۱ میلیون سهامدار

پرداخت ۱۵ هزار میلیارد تومان سود به ۱۱ میلیون سهامدار
‌می‌متالز - تعداد ۹۶ شرکت سود جاری و مطالبات بیش از ۱۱ میلیون و ۱۵۵ هزار سهامدار به مبلغ ۱۵ هزار و ۴۵۷ میلیارد تومان را مردادماه سال جاری از طریق اطلاعات سامانه سجام واریز کردند.

به گزارش می‌متالز، در دومین ماه تابستان امسال سود سهام و مطالبات ۱۱ میلیون و ۱۵۵ هزار و ۴۹۹ سهامدار به مبلغ ۱۵ هزار و ۴۵۷ میلیارد و ۸۲ میلیون تومان از سوی ۹۶ ناشر با استفاده از سامانه سجام به حساب سهامداران واریز شد.

آمار هفته آخر مردادماه

این گزارش می‌افزاید: جزییات واریز سود سهامداران در هفته آخر مردادماه سال جاری حاکی از آن است که ۲۳ ناشر سود جاری، سنواتی و حق تقدم یک میلیون و ۴۰۵ هزار و ۴۶۶ سهامدار را که شامل ۲ هزار و ۵۹۲ میلیارد و ۸۰۵ میلیون تومان می‌شود به حساب سجامی سرمایه‌گذاران واریز کردند.

ناشران واریز کننده سود جاری

این گزارش می‌افزاید: در هفته پایانی مردادماه امسال، ۱۹ شرکت «بیمه اتکایی تهران، بیمه نوین، پالایش نفت لاوان، نور ایستا پلاستیک، معادن بافق، نفت سپاهان، بیمه زندگی‌ها مرز، نورد آلومینیوم، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا، شیر پگاه آذربایجان شرقی، بیمه پردیس، تعاونی کارکنان نیروگاه یزد، نفت بهران، آلومینیوم ایران، سرمایه‌گذاری نیرو، سرمایه‌گذاری پتروشیمی ساختمان خلیج‌فارس، فولادافزا سپاهان، توسعه معدنی و صنعتی صبانور و پتروشیمی جم» سود جاری یک میلیون و ۶۲ هزار و ۹۸۳ که شامل ۲ هزار و ۴۹۳ میلیارد و ۹۴۱ میلیون تومان می‌شود به حساب آنها در سامانه سجام واریز شد.

ناشران واریز کننده مطالبات

گفتنی است: در این بازه زمانی، ۴ ناشر «داروسازی سبحان انکولوژی، توسعه فن‌افزار توسن، فولاد آلیاژی ایران و بیمه زندگی باران» سود سنواتی و حق تقدم ۳۴۲ هزار و ۴۸۳ سهامدار که شامل ۹۸ میلیارد و ۸۶۳ میلیون تومان می‌شود را توسط سپرده‌گذاری مرکزی پرداخت کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده