تاریخ: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۹:۵۷
بازدید: ۲۱
کد خبر: ۳۵۰۳۸۲
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

متقاضیان نهضت ملی مسکن آورده ۲۳۰ میلیون تومانی خود را تکمیل کنند

متقاضیان نهضت ملی مسکن آورده ۲۳۰ میلیون تومانی خود را تکمیل کنند
‌می‌متالز - مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: متقاضیان نهضت ملی مسکن برای آنکه حذف نشوند و یا به انتهای لیست نروند باید هرچه سریعتر ۲۳۰ میلیون تومان خود را تکمیل کنند.

به گزارش می‌متالز، حسین جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران با بیان اینکه متقاضیان واحد‌های مسکن ملی و پروژه‌های نهضت ملی مسکن دیگر فرصتی ندارند و باید هرچه سریع آورده‌های خود را تکمیل کنند گفت: فرصت متقاضیان برای تکمیل آورده رو به پایان است و باید هرچه سریعتر آورده خود که ۲۳۰ میلیون تومان است را تکمیل کنند ودیگر فرصتی ندارند.

او بیان کرد: متقاضیان باید در هر دوره ۴۰ میلیون تومان واریز می‌کردند و تا به امروز آورده آنها به ۲۳۰ میلیون تومان می‌رسید بنابراین اگر متقاضیان این میزان را تکمیل نکنند به انتهای لیست می‌روند و در نتیجه حذف خواهند شد.

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران با بیان اینکه متاسفانه بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ساخت مسکن همکاری لازم را ندارند گفت: متقاضیان باید هرچه سریعتر آورده خودر ا تکمیل کنند تا بخشی از کمبود‌هایی که بانک‌ها در پرداخت تسهیلات دارند جبران شود بنابراین در این شرایط تنها راهکار برای تسریع در روند پروژه‌های نهضت ملی مسکن و مسکن ملی تکمیل آورده‌های متقاضیان است.

جنتی یادآور شد: اگر تسهیلات ۸۰۰ میلیون تومانی از سوی بانک مرکزی به بانک‌ها ابلاغ شود متقاضیان تنها باید ۵۰۰ میلیون تومان آورده داشته باشند، اما در حال حاضر بانک‌ها همین تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی را هم پرداخت نمی‌کنند و این امر باعث کند شدن روند ساخت پروژه‌ها شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عناوین برگزیده