تاریخ: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۲۱
بازدید: ۲۷
کد خبر: ۳۵۰۴۴۰
سرویس خبر : آهن و فولاد

موفقیت کارشناسان متخصص و توانمند فولاد خراسان در تعویض پل جرثقیل انبار شمش

موفقیت کارشناسان متخصص و توانمند فولاد خراسان در تعویض پل جرثقیل انبار شمش
‌می‌متالز - مهندسان و کارشناسان توانمند فولاد خراسان (برای دومین بار از ابتدای راه‌اندازی تا کنون) در تلاشی موفقیت‌آمیز دست به تعویض پل عرضی جرثقیل انبار شمش واحد ریخته‌گری زدند.

به گزارش می‌متالز، به گفته‌ی معاون بهره‌برداری «شرکت مجتمع فولاد خراسان»، تعویض این سازه‌ی‌فنی و کلیدی، که توسط شرکت سازنده‌ی خارجی و شرکت‌های فعال در دوران ساخت، نصب و راه‌اندازی شده است، در راستای حفظ آماده به کاری تجهیزات و تولید مستمر و بدون وقفه صورت گرفت.

فضیلتی افزود: افزایش راندمان و پایداری تولید شرکت ایجاب می‌کند که بازرسی، نگهداری و تعمیر به موقع تجهیزات مهم جزو اولویت‌های دایم کار باشد.

وی با تشریح این که جرثقیل ۱۰۶، وظیفه انتقال، انباشت و بارگیری شمش‌های تولیدی واحد ریخته‌گری فاز ۱ شرکت را به عهده دارد، افزود: با توجه به دائمی بودن کار تجهیزات کلیدی نظیر این جرثقیل، بازرسی آنها به صورت هفتگی انجام می‌شود، در این بازرسی‌های مستمر اثرات باربرداری از قبیل ایجاد خمش و ترک پل ارزی جرثقیل مشاهده شد که با توجه به پیک کاری واحد ریخته‌گری، اقدامات اصلاحی موقتی انجام گرفته بود. 

فریبرز ناصحی‌فر، مدیر «خدمات فنی و پشتیبانی» هم با اشاره به این که پل عرضی یدک جرثقیل ۱۰۶ با تکیه بر توان و تجربه و دانش فنی پرسنل شرکت، توسط پرسنل واحد «نگهداری و تعمیرات جرثقیل‌ها» تقویت و آماده نصب شده بود، بیان کرد: این تجهیز، با برنامه‌ریزی واحد «مکانیک و تولید ریخته‌گری» با موفقیت تعویض و راه‌اندازی شد.

تعداد بازدید : 3
عناوین برگزیده