تاریخ: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۰:۳۰
بازدید: ۲۲
کد خبر: ۳۵۱۰۱۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در جلسه هیات مدیره شرکت فاواگستر:

شرکت فاواگستر مس باید به جایگاه واقعی خود برسد/ لزوم بهره‌گیری از توان داخلی در حوزه آی‌تی شرکت ملی مس

شرکت فاواگستر مس باید به جایگاه واقعی خود برسد/ لزوم بهره‌گیری از توان داخلی در حوزه آی‌تی شرکت ملی مس
‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با تاکید بر اینکه شرکت فاواگستر مس یک ظرفیت بزرگ برای صنعت مس کشور است، گفت: این شرکت با برنامه‌ریزی هوشمندانه می‌تواند به جایگاه واقعی خود برسد.

به گزارش می‌متالز به نقل از مس پرس، دکتر «حسین مدرس خیابانی» در جلسه هیات مدیره شرکت فاواگستر مس، این شرکت را بستری مطلوب برای پیشبرد اهداف حوزه آی‌تی شرکت ملی صنایع مس عنوان کرد و افزود: بسیاری از شرکت‌های بزرگ کشور آرزوی داشتن مجموعه‌هایی مثل فاواگستر را دارند، در حالی که ما طی سالیان اخیر نتوانسته‌ایم از این ظرفیت بزرگ در مسیر اهداف عالیه شرکت ملی صنایع مس ایران بهره ببریم.

وی تصریح کرد: هر قدر شرکت فاواگستر مس بتواند هوشمندانه‌تر و هدفمندتر برنامه‌ریزی کرده و نیاز‌های حوزه آی تی شرکت ملی مس را تامین کند، قطعا پروژه‌های بیشتری به سمت این شرکت هدایت خواهد شد و فاواگستر می‌تواند علاوه بر اینکه به جایگاه واقعی خود برسد، روز‌به‌روز نقش پررنگ‌تری در مجموعه شرکت ملی مس نیز ایفا کند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با تاکید بر اینکه شرکت فاواگستر باید بتواند به صورت مساله‌محور، مسائل و نیاز‌های شرکت ملی مس را حل‌و‌فصل کند، اظهار کرد: راهی که شرکت متمم (شرکت مهندسی و توسعه صنایع ملی مس ایران) در پیش گرفت و امروز بسیاری از پروژه‌های توسعه‌ای صنعت مس کشور در این شرکت پیگیری شده و در حال انجام است را شرکت فاواگستر باید در حوزه مسائل آی‌تی در پیش بگیرد و این مهم جز با همدلی، برنامه‌ریزی و کار کارشناسی محقق نمی‌شود.

دکتر مدرس خیابانی در پایان با تاکید بر اینکه کنترل و امنیت شبکه و سامانه‌ها در شرکت ملی صنایع مس ایران باید با جدیت بالا دنبال شود، افزود: یکی از رویکرد‌های فعلی شرکت ملی مس استفاده حداکثری از توان تولید داخل در پیشبرد همه پروژه‌ها و فرآیند‌های موجود است. بر همین اساس در حوزه آی‌تی نیز شرکت فاواگستر مس باید نگاهی تخصصی و کاملا حرفه‌ای به حوزه دانش بومی و تولید داخل در پیشبرد اهداف و پروژه‌های خود داشته باشد.

گفتنی است، در این جلسه «غلامرضا ملاطاهری» و «حسام باقری قطب‌آبادی» به عنوان اعضای جدید هیأت مدیره شرکت فاواگستر مس معرفی شدند.

منبع: مس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
ضرورت خودداری از نگاه‌های بخشی، استانی و منطقه‌ای در زنجیره تولید فولاد کشور
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در نخستین پنل تخصصی همایش «توسعه متوازن و پایدار صنعت آهن و فولاد ایران» با عنوان «سیاست‌گذاری و نظام حکمرانی در توسعه پایدار و متوازن صنعت آهن و فولاد ایران» (۴):

ضرورت خودداری از نگاه‌های بخشی، استانی و منطقه‌ای در زنجیره تولید فولاد کشور

صنعت فولاد یک‌ میلیون‌ و دویست هزار شغل ایجاد کرده و نباید اجازه دهیم این صنعت با چالش روبه‌رو شود
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در نخستین پنل تخصصی همایش «توسعه متوازن و پایدار صنعت آهن و فولاد ایران» با عنوان «سیاست‌گذاری و نظام حکمرانی در توسعه پایدار و متوازن صنعت آهن و فولاد ایران» (۲):

صنعت فولاد یک‌ میلیون‌ و دویست هزار شغل ایجاد کرده و نباید اجازه دهیم این صنعت با چالش روبه‌رو شود