تاریخ: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۱۴
بازدید: ۱۹
کد خبر: ۳۵۱۳۲۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان قزوین خبر داد؛

بازگشت ۵۵ واحد غیر فعال در قزوین به چرخه تولید

بازگشت ۵۵ واحد غیر فعال در قزوین به چرخه تولید
‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان قزوین گفت: در سال گذشته ۵۵ واحد غیر فعال به چرخه تولید برگشتند و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال نیز واحد‌هایی به چرخه تولید بازخواهند گشت.

به گزارش می‌متالز، برنامه زنده رادیویی و تلویزیونی «روی خط باشید» با حضور «محسن رستمی» مدیرکل صمت استان قزوین با موضوع بررسی وضعیت صنعت استان و تحقق شعار سال در حوزه صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

رستمی در این برنامه ضمن اشاره به وضعیت صنعت، معدن و تجارت استان با ارائه گزارشی، اظهار کرد: قزوین یکی از استان‌های صنعتی کشور است که دارای ۴ هزار واحد صنعتی و معدنی دارای پروانه بهره‌برداری و همچنین ۴۵ هزار واحد صنفی و با مجموع اشتغال در حوزه صنعت، معدن و تجارت ۲۶۴ هزار شغل مستقیم می‌باشد.

وی افزود: در سال گذشته ۵۵ واحد غیر فعال به چرخه تولید برگشتند و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال نیز واحد‌هایی به چرخه تولید بازخواهند گشت.

مدیرکل صمت استان قزوین اضافه کرد: در قانون بودجه سنواتی تسهیلاتی برای تامین سرمایه در گردش، بازسازی و نوسازی صنایع و ایجاد واحد‌های جدید اختصاص داده می‌شود. سال گذشته کل تسهیلات را جذب کردیم و تمام تلاش را می‌کنیم این منابع را دراختیار واحد‌های مورد نیاز قراردهیم.

در ادامه این برنامه مشکلات یکی از سرمایه‌گذاران استان مطرح و تصمیم‌گیری شد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده