تاریخ: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۳۶
بازدید: ۳۷
کد خبر: ۳۵۱۵۷۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

نظارت‌ها بر بازار سیمان خراسان شمالی تشدید خواهد شد

نظارت‌ها بر بازار سیمان خراسان شمالی تشدید خواهد شد
‌می‌متالز - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر تشدید نظارت‌ها در بازار سیمان استان گفت: هیچ عذری برای عدم عرضه سیمان در بازار پذیرفته نیست، مردم به شایعات توجه نکنند و اطمینان داشته باشند عرضه سیمان در بازار بیش از نیاز استان است.

به گزارش می‌متالز، ناصر فخرموحدی عصر یکشنبه در پانزدهمین نشست کارگروه تنظیم بازار استان اظهارکرد: مردم در صورت مشاهده نارسایی‌ها در این بازار، موارد را با تلفن ۱۲۴ سامانه ارتباط مردمی اداره کل صنعت، معدن و تجارت گزارش دهند.

وی با اشاره به نرخ گوشت قرمز در خراسان شمالی افزود: قیمت گوشت در استان نباید نوسان داشته باشد، تامین گوشت گوسفند در این استان باید قیمتی پایین‌تر از گوشت وارداتی از سایر استان‌ها داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی خواستار توجه ویژه به نرخ گوشت قرمز در استان شد.

کمبودی در وضعیت سیمان خراسان شمالی نیست

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: کمبودی در وضعیت سیمان استان نداریم و با بازرسی‌ها و پیگیری‌های انجام شده، مشکلات اخیر رفع شده است.

حسین حاجی‌بگلو به ارائه گزارشی از وضعیت بازار سیمان پرداخت و با اشاره به بازرسی‌های صورت گرفته گفت: وضعیت این قلم کالا در استان با توجه به عرضه روزانه ۲ تا سه هزار تن توزیع سیمان در بازار، قابل قبول است.

پانزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان در خصوص ساماندهی و رصد و پایش وضعیت گندم، خرید تضمینی، آرد و نان و بررسی وضعیت سیمان در استان تشکیل شد و در آن بر تشدید نظارت بر بازار تاکید شد.

ارائه گزارشی از وضعیت بازار شیر استان، وضعیت گندم و حمل آرد در شهرستان‌های شیروان اسفراین و جاجرم نیز از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود که مورد بررسی قرار گرفت.

خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است و ۲۵ نقطه شهری دارد که ۴۴ درصد از جمعیت این استان در روستا‌ها سکونت دارند.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) خراسان شمالی

عناوین برگزیده