تاریخ: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۵۷
بازدید: ۲۳
کد خبر: ۳۵۱۶۵۶
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

طرح ویژه خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو در ایام پایانی تابستان

طرح ویژه خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو در ایام پایانی تابستان
‌می‌متالز - شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در راستای تکریم و افزایش رضایتمندی مشتریان، هم‌زمان با ایام پایانی تابستان، طرح ویژه‌ای شامل تخفیف مراجعات سرویس دوره‌ای و افزایش ساعت کاری نمایندگی‌های منتخب را در دستور کار دارد.

به گزارش می‌متالز، ایساکو در ایام پایانی تابستان امسال، طرح ویژه‌ای را برای مشتریان از ۱۷ تا ۳۱ شهریورماه اجرا می‌کند. طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌ گرفته در طرح تابستانی خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو، نمایندگی‌های منتخب این شرکت در مراکز استان و شهر‌های مسافرپذیر به‌صورت دو شیفت و تعدادی نیز در روز‌های جمعه و ایام تعطیل به هم‌وطنان خدمت‌رسانی خواهند کرد.

همچنین نمایندگی مرکزی شماره یک این شرکت تا پایان شهریور تا ساعت ۲۴ هر روز آماده ارائه خدمات به هم‌وطنان خواهد بود؛ بنابراین گزارش، در این طرح شرکت ایساکو برای بازدید‌های سرویس دوره‌ای که شامل برخی خدمات همچون تعویض روغن‌موتور، تعویض فیلتر‌های هوای موتور، فیلتر ورودی اتاق و فیلتر روغن‌موتور و بازدید‌های مکانیکی و الکترونیکی است، تخفیف ۳۰ درصدی اجرت برای مشتریان در نظر گرفته است.

همچنین ناوگان امداد خودرو ایران نیز در مدت‌ زمان برگزاری این طرح در سراسر کشور آماده خدمت‌رسانی به‌ مشتریان خواهد بود.

شرکت ایساکو در مناسبت‌های مختلف سال، طرح‌های ویژه‌ای را به‌منظور ایفای نقش مسوولیت اجتماعی و تسهیل و تسریع در امر خدمت‌رسانی به‌هم‌وطنان اجرایی می‌کند و طرح تابستانی نیز با همین رویکرد در برنامه‌های خاص این مجموعه اجرایی شده است.

هم‌وطنان می‌توانند در صورت نیاز به هر گونه خدمات از طریق اپلیکیشن ایساکو یا تماس با مرکز پاسخ‌گویی و امداد ایران‌خودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰ درخواست‌های خود را ثبت کنند. فهرست نمایندگی‌های منتخب این طرح در سایت ایساکو به نشانی www.isaco.ir قرار گرفته است.

منبع: اخبار خودرو (دنیای خودرو)

عناوین برگزیده