تاریخ: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۲۳
بازدید: ۲۱
کد خبر: ۳۵۱۸۷۸
سرویس خبر : اجتماعی
دادستان رفسنجان:

قصور شرکت پیمانکار در مرگ راننده مجتمع مس دیده می‌شود

قصور شرکت پیمانکار در مرگ راننده مجتمع مس دیده می‌شود
‌می‌متالز - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان با اشاره به علت مرگ راننده گریدر در این شهرستان، ضمن بیان اینکه در این حادثه قصور‌هایی در شرکت پیمانکاری بوده گفت: علت و عوامل حادثه کماکان در حال بررسی قرار دارد و به محض روشن شدن موضوع حتما دستگاه قضایی با افراد خاطی و مقصر در این حادثه در هر سطح مدیریتی قاطعانه، با جدیت و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

به گزارش می‌متالز، علیرضا محمدی روز چهارشنبه در تشریح جزییات بازداشت سه نفر از مسوولان مرتبط با حادثه مرگ یک کارگر در معدن مس سرچشمه افزود: متاسفانه شاهد سومین حادثه منجر به فوت کارگران در ۴۰ روز گذشته در شرکت مس بوده‌ایم و به همین علت طی بازدید از محل وقوع حادثه و بررسی علت حادثه سه نفر از مسوولان مرتبط با این حادثه بازداشت شدند.

وی اظهارداشت: در پی حادثه‌ای که در تاریخ ۱۹ شهریورماه امسال در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان رخ داد طی بازدید میدانی که از محل وقوع حادثه داشتم، از نزدیک موضوع مورد رسیدگی قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان تصریح کرد: در این زمینه پرونده قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان تشکیل شده است و به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

محمدی خاطرنشان کرد: شرکت‌های پیمانکاری موظفند آموزش‌های لازم را قبل از کار و حین کار با نظارت ایمنی انجام دهند و به طور کامل دستگاه‌های نظارتی با جدیت این موضوع را دنبال کنند.

مرکز شهرستان رفسنجان در فاصله ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب شهر کرمان قرار دارد.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) کرمان

عناوین برگزیده