تاریخ: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۴۰
بازدید: ۱۵
کد خبر: ۳۵۱۸۸۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اولین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران برگزار می‌شود

اولین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران برگزار می‌شود
‌می‌متالز - مدیر پژوهش، توسعه و مطالعات اسلامی از برگزاری اولین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران از ۰۵ تا ۰۷ مهرماه و نقش‌آفرینی سازمان در این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش می‌متالز، «میثم حامدی» مدیر پژوهش، توسعه و مطالعات اسلامی سازمان بورس از برگزاری اولین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران با برنامه‌ریزی و همکاری سازمان توسعه و تجارت ایران، وزارت امور خارجه، سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران و اتاق ایران خبر داد.

او گفت: طی هماهنگی‌های به عمل آمده، این نمایشگاه با هدف ارائۀ فرصت‌های سرمایه‌گذاری به سرمایه‌گذاران، تقویت توان جذب سرمایه در اقتصاد کشور، تقویت بهره‌وری سرمایه، ارتقاء امنیت فضای سرمایه‌گذاری، ارائۀ فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه، توان بازار سرمایه در رفع نیاز‌های تأمین مالی، ارتقاء سواد مالی و ترویج سرمایه‌گذاری اقشار مختلف برای جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

مدیر پژوهش و توسعۀ سازمان اعلام کرد: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده این نمایشگاه با حضور شرکت‌های سرمایه‌پذیر و هیات‌های خارجی سرمایه‌گذار از کشور‌های مختلف برگزار خواهد شد و فرصت خوبی برای رائه راهکار‌های بازار سرمایه جهت تأمین نیاز‌های سرمایه‌پذیران خواهد بود.

حامدی در ادامه با اشاره به نقش سازمان در این نمایشگاه تاکید کرد: مدیریت پژوهش و توسعۀ سازمان برنامه‌ریزی لازم برای ایجاد فرآیند مشاورۀ تأمین مالی در این نمایشگاه را صورت داده و با استفاده از ظرفیت نهاد‌های مالی، تلاش خواهد کرد آگاهی شرکت‌های سرمایه‌پذیر دربارۀ تأمین مالی از طریق بازار سرمایه را ارتقا دهد.

این نمایشگاه از ۰۵ تا ۰۷ مهرماه در محل نمایشگاه‌های دائمی تهران برگزار خواهد شد.

اولین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران برگزار می‌شود

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

عناوین برگزیده