تاریخ: ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۲:۴۲
بازدید: ۲۲
کد خبر: ۳۵۱۹۵۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
به دنبال مشارکت در راه‌اندازی پایگاه امداد جاده‌ای رفسنجان انجام گرفت؛

قدردانی رئیس جمعیت هلال احمر کشور از شرکت ملی صنایع مس ایران

قدردانی رئیس جمعیت هلال احمر کشور از شرکت ملی صنایع مس ایران
‌می‌متالز - رئیس جمعیت هلال احمر کشور از شرکت ملی صنایع مس ایران و مجتمع مس سرچشمه برای کمک به احداث پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهرستان رفسنجان قدردانی کرد.

به گزارش می‌متالز به نقل از مس پرس، دکتر «پیرحسین کولیوند» در حاشیه افتتاح پایگاه امداد و نجات جاده‌ای رفسنجان اظهار کرد: پایگاه امداد و نجات جاده‌ای که روز چهارشنبه (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) با همکاری مجتمع مس سرچشمه افتتاح شد می‌تواند بسیاری از افراد را از مرگ حتمی نجات دهد و کار پر خیر و برکتی است.

وی افزود: همچنین اجرای طرح مهمی در حوزه چشم‌پزشکی در رفسنجان در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد در راستای خدمت‌رسانی به مردم پلی‌کلینیک تخصصی چشم‌پزشکی مرحوم شفیعی‌پور در جوار بیمارستان مرادی ایجاد شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی نیز افتتاح پایگاه امداد و نجات جاده‌ای را امری مهم در امدادرسانی حوادث جاده‌ای و کوهستان برشمرد و گفت: پایگاه شهید بخشی که با همت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان احداث شده، به کاهش حوادث جاده‌ای شهرستان کمک شایانی خواهد کرد که جا دارد از مدیر مجتمع مس سرچشمه قدردانی کنم.

احمد انارکی‌محمدی افزود: قرار گرفتن در روبه‌روی فرودگاه و جاده سرچشمه به‌ عنوان یکی از محور‌های کوهستانی شهرستان به امدادرسانی در این موارد کمک خواهد کرد، ضمن این‌ که در مواقع وقوع حوادث در مجتمع نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

منبع: مس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده