تاریخ: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۵۶
بازدید: ۲۲
کد خبر: ۳۵۲۵۲۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

نتیجه دادگاه مفتول مس سرچشمه مشخص شد

نتیجه دادگاه مفتول مس سرچشمه مشخص شد
‌می‌متالز - گزارش افشای اطلاعات با اهمیت - (نتیجه دادگاه بدوی دعوی له شرکت - گروه ب) منتهی به سال مالی ۱۴۰۳/۱۲/۳۰ سرچشمه منتشر شد.

به گزارش می‌متالز، شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه از اعاده اعتبار شرکت خواهان (مفتول مس سرچشمه) و اعلام ابغا و استقلال شخصیت حقوقی و تجاری آن شرکت خبر داد.

بر اساس انتشار گزارش افشای اطلاعات با اهمیت - (نتیجه دادگاه بدوی دعوی له شرکت - گروه ب) منتهی به سال مالی ۱۴۰۳/۱۲/۳۰ سرچشمه مشخص شد.

با توجه به اینکه فعالیت شرکت مفتول مس سرچشمه سالیان متمادی به موجب حکم قضایی متوقف و ورشکسته اعلام شده بود، از سال گذشته پیگیری حقوقی توسط شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه و با هدف بازگشت دارایی ارزشمند سهامداران محترم و بازنشستگان معزز صنعت مس انجام شده است که نهایتاً طی دادنامه مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۰، اعاده اعتبار آن شرکت محاکم حقوقی دادگستری شهرستان رفسنجان اعلام و اعتبار و شخصیت حقوقی و تجاری آن شرکت احراز و مستند به ماده ۵۶۱ قانون تجارت حکم بر اعاده اعتبار شرکت (مفتول مس سرچشمه) صادر شد. این شرکت دارای دو عدد دستگاه تولید مفتول مس عاری از اکسیژن با مجموع ظرفیت اسمی تولید ۸۰۰۰ تن با قطر ۸ تا ۳۲ میلیمتر با تکنولوژی Up-cast و یک خط تولید باسپار مسی (کانفورم) با ظرفیت اسمی تولید ۶۰۰۰ تن در سال با سطح مقطع‌های ۱۵۰ تا ۱۰۰۰ میلیمتر مربع است. شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه مالکیت بیش از ۹۹ درصدی شرکت مفتول مس سرچشمه را دارد. شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه در نظر دارد در آینده نسبت به راه‌اندازی صنایع پایین دستی صنعت مس و تولید مفتول و باسپار متناسب با ظرفیت خطوط فوق‌الذکر اقدام کند.

نتیجه دادگاه مفتول مس سرچشمه مشخص شد

منبع: صدای بورس

عناوین برگزیده