تاریخ: ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۴:۵۶
بازدید: ۲۲
کد خبر: ۳۵۱۹۹۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
کارشناس بازار سرمایه مطرح کرد؛

جدی بودن برای مطالبه حقوق سرمایه‌گذاران خرد رسالت رئیس جدید سازمان بورس + فیلم

جدی بودن برای مطالبه حقوق سرمایه‌گذاران خرد رسالت رئیس جدید سازمان بورس + فیلم
‌می‌متالز - غفوری گفت: سهامداران در چند سال اخیر دچار چالش شدند و همین موضوع سبب یک بی‌اعتمادی عظیمی به بازار سرمایه شده است.

به گزارش می‌متالز، محمد غفوری کارشناس بازار سرمایه گفت: بازار سرمایه روز‌های پرچالشی را پشت سر می‌گذارد و به تازگی آقای صیدی به عنوان رئیس جدید سازمان بورس منتخب شد، اما دغدغه و خواسته فعالان و سرمایه‌گذاران بازار سرمایه از رئیس منتخب شده این است که حق و حقوق سرمایه‌گذاران و سهامدار خرد را فراموش نکند سهامداران در چند سال اخیر دچار چالش شدند و همین موضوع سبب شده یک بی‌اعتمادی عظیمی به بازار سرمایه تزریق شود حداقل باید رویکرد رئیس جدید سازمان بورس به گونه‌ای باشد که مقابل بانک مرکزی، سیاست‌ها، وزارت اقتصاد و... برای سهامداران بجنگد و مطالبه‌گر باشد تا حقوق و اعتماد از دست رفته به تدریجی به بازار بازگردد.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: تصمیمات خلق‌الساعه باعث شده موج بی اعتمادی سهامداران را داشته باشیم زمانی که مدیران دلسوز بازار نباشند و تصمیماتی جهت اعتمادبخشی جامعه سهامداری اتخاذ نکنند وضعیت همانند شرایط فعلی خواهد بود.

او افزود: به نظر یکی از رسالت‌های مهم رئیس جدید سازمان بورس باید این باشد که در مطالبه حقوق سرمایه‌گذاران خرد جدی بوده و تمام توان خود را در این راستا به کار گیرد.

تعداد بازدید : 1


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عناوین برگزیده