تاریخ: ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۱۳
بازدید: ۱۷
کد خبر: ۳۵۲۰۳۴
سرویس خبر : انرژی
حاجی دلیگانی:

گزارشی در زمینه آثار کمبود برق در صنایع و تولید به رئیس‌جمهور ارائه شده است/ وعده وزیر صمت برای ایجاد کمیته مشترک با وزارت نیرو در زمینه رفع خاموشی‌ها

گزارشی در زمینه آثار کمبود برق در صنایع و تولید به رئیس‌جمهور ارائه شده است/ وعده وزیر صمت برای ایجاد کمیته مشترک با وزارت نیرو در زمینه رفع خاموشی‌ها
‌می‌متالز - نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آثار مخرب خاموشی‌ها جهت فعالیت صنایع و بخش تولید در کشور، گفت: از این رو گزارشی در زمینه آثار کمبود برق به رئیس‌جمهور، معاون اول رئیس‌جمهور و وزرای نیرو، صمت، کشاورزی و مرکز پژوهش‌های مجلس ارائه شده است.

به گزارش می‌متالز، حسینعلی حاجی‌دلیگانی، با اشاره به معضلات کشور در زمینه ناترازی حوزه برق، گفت: متاسفانه ناترازی برق مشکلات عدیده‌ای را برای بخش تولید و صنعت ایجاد کرده است.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در راستای این معضلات مراجعات زیادی به دفاتر نمایندگان صورت می‌گیرد، بیان کرد: از این رو به موجب مراجعاتی که به دفتر بنده صورت گرفت، بنده این قبیل مشکلات را به برخی از وزرا و همچنین معاون اول رئیس‌جمهور منعکس کردم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به قول وزیر صمت در زمینه پیگیری مشکلات حادث شده در حوزه تولید برق، بیان کرد: همچین وزیر صمت در مذاکرات با بنده تاکید داشتند که کمیته مشترکی را با وزارت نیرو در زمینه ناترازی برق صنایع تشکیل داده اند، همچنین وزیر صمت تاکید داشت که تلاش خواهند کرد تا از میزان خاموشی صنایع کاسته شود.

حاجی‌دلیگانی با بیان اینکه در مذاکره با وزیر صمت مشکلات و آسیب‌های نارتزای برق برای صنایع تشریح شد، ادامه داد: این مساله جای بسی نگرانی دارد لذا وقتی تولید کاهش پیدا کند، تولیدکننده دچار محدودیت درآمد شده و وقتی این موضوع حادث شود، به موضوع اشتغال مردم آسیب وارد خواهد شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاثیر عدم فعالیت صنعت و تولید در قیمت تمام شده کالا‌ها بیان کرد: این مساله همچنین آثار منفی در شاخص‌های بورسی ایجاد خواهد کرد. از این در سالی که مزین به سال جهش تولید با مشارکت مردم در اقتصاد نام‌گذاری شده، این قیبل رویکرد‌ها می‌تواند، مغایر با اهداف رونق تولید قلمداد شود.

حاجی‌دلیگانی تصریح کرد: البته ما گزارشی در زمینه آثار کمبود برق را برای رئیس‌جمهور، معاون اول رئیس‌جمهور و وزرای نیرو، صمت، کشاورزی و مرکز پژوهش‌های مجلس ارائه کرده‌ایم.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده