تاریخ: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۳۰
بازدید: ۱۸
کد خبر: ۳۵۲۱۹۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
ایزدخواه خبر داد

طرح‌های کمیسیون اقتصادی برای هدایت نقدینگی و تامین مالی تولید

طرح‌های کمیسیون اقتصادی برای هدایت نقدینگی و تامین مالی تولید
‌می‌متالز - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح‌هایی برای هدایت نقدینگی و تامین مالی تولید در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش می‌متالز، روح‌الله ایزدخواه، گفت: در دوره جدید کاری کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی روی موضوع هدایت و مدیریت نقدینگی کار خواهیم کرد.

نماینده مردم «تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر» در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هدایت صحیح نقدینگی و تامین مالی تولید از جمله اهداف بسیاری از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس بوده و آن را نیز دنبال خواهند کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنابراین طرح‌هایی در رابطه با موضوع هدایت نقدینگی در کمیسیون اقتصادی در حال حاضر در دست پیگیری است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بانک‌ها به موجب وظایف قانونی خود باید به سمت حمایت از تولید حرکت کرده و نقدینگی موجود را به این سمت هدایت کنند، ادامه داد: متاسفانه رویکرد فوق از سوی نظام بانکی مشاهده نمی‌شود و نظارت بانک مرکزی هم در این بخش ضعیف است و آن برخورد لازم با بانک‌ها صورت نمی‌گیرد به واقع مجلس باید با سازوکار‌ها و با در نظر گرفتن ابزار‌های نظارتی خود، برخورد با این مساله صورت دهد.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده