تاریخ: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۲:۳۸
بازدید: ۱۵
کد خبر: ۳۵۲۲۲۵
سرویس خبر : انرژی
سهم ۸۲ درصدی درآمد‌های بازار داخلی نفت بهران؛

"شبهرن"، مدار صعودی را ادامه می‌دهد

‌می‌متالز - بیشترین درآمد ماهانه‌ای که توسط این روانکار شناسایی شد حاصل از فروش «روغن‌موتور بنزینی» ۹۱۰ میلیارد تومان بود که نرخ فروش این محصول در ازای هر لیتر ۷۲ هزارتومان اعلام شد.

به گزارش می‌متالز، شرکت نفت بهران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری مجموع درآمد عملیاتی خود را که حاصل از فروش محصولات در این دوره بود را مبلغی برابر با ۲ هزار و ۶۱۲ میلیارد تومان به ثبت رساند و طی ۵ ماه سپری‌شده از سال مالی نیز درآمد تجمیعی خود را برابر با ۱۱ هزار و ۳۴۸ میلیارد تومان اعلام کرد.

درآمد ماهانه این شرکت روانکار از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی شناسایی شد و عمده درآمد‌ها در بازار داخلی با ۲ هزار و ۱۴۷ میلیارد تومان شکل گرفت. ۸۲ درصد از کل درآمد مردادماه در بازار داخلی به ثبت رسید و مابقی آن نیز از فروش محصولات در بازار خارجی به دست آمد.

درآمد‌های اعلام‌شده شبهرن تا مردادماه

شرکت نفت بهران در مردادماه سال جاری درآمد ماهانه‌ای که شناسایی کرد با افزایش ۱۳ درصدی نسبت به تیرماه همراه بود و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز شاهد افزایش ۴۱ درصدی بود، درآمد تجمیعی که این روانکار طی ۵ ماه سپری‌شده از سال مالی جاری به دست آورد با رشد ۴۴ درصدی نسبت به سال گذشته مواجه بود.


بیشترین درآمد ماهانه‌ای که توسط این روانکار شناسایی شد حاصل از فروش «روغن‌موتور بنزینی» ۹۱۰ میلیارد تومان بود که نرخ فروش این محصول در ازای هر لیتر ۷۲ هزارتومان اعلام شد که شاهد افزایش نرخ ۱۶ درصدی بود، پس‌ازآن «روغن‌موتور دیزلی» با ۷۷۶ میلیارد تومان بیشترین درآمد را به خود اختصاص داد و نرخ فروش این محصول نیز ۵۶ هزارتومان در ازای هر به ثبت رسید که ۶ درصد افزایش یافت.

مقدار فروش محصولات نفت بهران تا مردادماه

شرکت نفت بهران در مردادماه سال جاری ۵۶ هزار و ۶۸۸ هزار لیتر فروش داشت که عمده‌ترین مقدار فروش در بازار داخلی با ۳۵ هزار و ۶۴۲ لیتر به ثبت رسید و مقدار فروش ماهانه این شرکت در مقایسه با ماه گذشته ۶ درصد افزایش یافت، از ابتدای سالی مالی تا انتهای مردادماه ۲۸۱ هزار و ۲۰۱ لیتر از محصولات نفت بهران به فروش رفت.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده