تاریخ: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۷:۲۹
بازدید: ۱۹
کد خبر: ۳۵۲۴۶۳
سرویس خبر : انرژی

دستورات ویژه علی عسکری در خصوص پتروشیمی ایلام

دستورات ویژه علی عسکری در خصوص پتروشیمی ایلام
‌می‌متالز - تشریح مشکلات اساسی پتروشیمی ایلام توسط جعفری‌فر در جلسه‌ی فصلی مدیران عامل پتروشیمی‌های هلدینگ خلیج فارس و چراغ سبز علی عسکری تشریح شد.

به گزارش می‌متالز، داوود جعفری، مدیرعامل پتروشیمی ایلام در جلسه فصلی مدیران عامل پتروشیمی که ۲۴ مهر با حضور علی عسکری مدیر شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌ فارس در تهران برگزار گردید نسبت به پیگیری و تشریح مشکلات پتروشیمی ایلام به شرح ذیل پرداخت و مدیرعامل هلدینگ خلیج‌ فارس نیز برای هر کدام دستوراتی صادر کرد.

جعفری‌فر ابتداء به موضوع چالش تامین خوراک پتروشیمی ایلام و ضرورت توسعه میدان گازی تنگه بیجار به منظور تکمیل ظرفیت تولید پرداخت که عسکری دستور لازم مبنی بر پیگیری و سرمایه‌گذاری لازم به نشان زاده معاون برنامه‌ریزی و مدیریت کسب‌وکار را صادر کرد.

مدیر عامل پتروشیمی ایلام سپس چالش دیگری که سال‌هاست گریبان‌گیر این شرکت؛ از جمله بدهی ارزی و ریالی و مشمولیت ماده ۱۴۱ را مطرح و پیگیری کرد که در این خصوص نیز علی عسکری موضوع طرح شده را جهت اصلاح ساختار مالی و سهامداری پتروشیمی ایلام به پناهیان معاون مالی _ پشتیبانی ارجاع نمود.

مدیرعامل پتروشیمی ایلام به موضوع ساماندهی و تعیین تکلیف نیروی انسانی شاغل در پتروشیمی ایلام پرداخت که ماموریت این مساله نیز با دستور مدیرعامل شرکت صنایع خلیج‌ فارس جهت تعیین تکلیف و پیگیری لازم به کارگروهی با ریاست معاونت منابع انسانی واگذار گردید.

مدیرعامل پتروشیمی ایلام تاکید کرد: مشکل عدم تامین خوراک و سایر موضوعات مورد بحث فقط مربوط به این شرکت نیست و آینده دو شرکت پتروشیمی ایلام و ارغوان گستر ایلام در عمل به هم گره خورده است. امید است که با توجه به اهمیت تولید در سالی که به نام تولید توسط مقام معظم رهبری مزین گردیده، با انرژی و توان مضاعف مدیرانی جوان که در خط مقدم تولید هستند و نظر به استعداد و منابع نفت و گاز استان ایلام، نیروی انسانی پرانرژی، اما محروم، در دولت جدید، ایلام و توسعه‌ی پتروشیمی ایلام مورد توجه قرار گرفته و مردم این سرزمین لاله‌گون به جایگاه واقعی خود برسند. بدون شک با حل چالش‌های مطرح شده توسط مدیر عامل متخصص و متعهد پتروشیمی ایلام، می‌توان نقش تاثیر‌گذار پتروشیمی ایلام در توسعه فردای نه چندان دور استان ایلام و کشور را شاهد بود.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده