تاریخ: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۰۰
بازدید: ۲۶
کد خبر: ۳۵۳۷۵۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
شهریورماه پایان بخش روند نزولی "کچاد"؛

درآمد‌های "کچاد" در کنار درآمد‌های شهریورماه سال گذشته خود ایستاد/ معدنی و صنعتی چادرملو تابستان را با حال خوش به اتمام رساند

درآمد‌های
‌می‌متالز - "کچاد" بیشترین درآمدی که از ابتدای سال جاری تاکنون شناسایی کرد مربوط به بازار داخل کشور بود که در از این بازار ۳ هزار و ۸۷۷ میلیارد تومان درآمدزایی داشت، همچنین درآمدی که از فروش محصولات در بازار خارج از کشور به دست آمد دربرگیرنده‌ی ۲۴ درصد از درآمد ماهانه بود.

به گزارش می‌متالز، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری مجموع درآمد عملیاتی خود را که از فروش محصولات تولیدی خود کسب کرد مبلغی بالغ‌بر ۵ هزار و ۱۰۵ میلیارد تومان بود و درآمد تجمیعی این شرکت معدنی طی نیمه نخست سال جاری برابر با ۲۴ هزار و ۷۸۰ میلیارد تومان به ثبت رسید.

"کچاد" از فروش محصولات خود در شهریورماه درآمدی که حاصل کرد متعلق به بازار داخل و خارج از کشور بود و میزان سرمایه اعلام‌شده این شرکت معدنی تا پایان شهریورماه ۳۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بود.

درآمدهای
"کچاد" بیشترین درآمدی که از ابتدای سال جاری تاکنون شناسایی کرد مربوط به بازار داخل کشور بود که در از این بازار ۳ هزار و ۸۷۷ میلیارد تومان درآمدزایی داشت، همچنین درآمدی که از فروش محصولات در بازار خارج از کشور به دست آمد دربرگیرنده‌ی ۲۴ درصد از درآمد ماهانه بود.

درآمد ماهانه "کچاد" تا شهریورماه ۱۴۰۳

درآمدی ماهانه‌ای که "کچاد" در شهریورماه از خود بر جای گذاشت در مقایسه با مردادماه ۸۳ درصد افزایش یافت، همچنین گفتنی است که میزان درآمد این شرکت معدنی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته یک درصد بیشتر بود.

همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید این شرکت معدنی پس از پشت سر گذاشتن ۳ ماه گذشته که روند نزولی را به همراه داشت، تابستان را با افزایش درآمد ماهانه ۸۳ درصدی به پایان رساند، این روند نزولی در شهریورماه به پایان رسید و اکنون شاهد رشد یک درصدی در مقایسه با درآمد شهریورماه سال گذشته نیز هستیم.

درآمدهای
بیشترین درآمد ماهانه "کچاد" در شهریورماه از فروش محصول «فولاد» با ۲ هزار و ۱۳۶ میلیارد تومان بود، نرخ فروش این محصول در شهریورماه ۲۲ میلیون و ۸۲۵ هزارتومان در ازای هر تن مورد معامله قرار گرفت، روند نرخ فروش این محصول نسبت به ماه گذشته تغییر چشمگیری را به همراه نداشت.

درآمد ماهانه‌ای که این شرکت معدنی در نیمه نخست سال مالی از فروش محصولات در بازار صادراتی شناسایی کرد بالغ‌بر ۲ هزار و ۹۷۲ میلیارد تومان بود، تنها محصولی که کچاد در ۶ ماه نخست در بازار صادراتی از فروش محصولات خود به دست آورد مربوط به فولاد بود.

مقدار فروش ماهانه کچاد

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در شهریورماه سال جاری توانست ۸۱۴ هزارتن از محصولات خود را به فروش برساند، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز مجموع فروش محصولات این شرکت برابر با ۶ میلیون و ۹۸۲ هزارتن به ثبت برساند.

درآمدهای
مقدار فروش ماهانه این شرکت معدنی نسبت به ماه گذشته ۱۰ درصد افزایش داشت، پرفروش‌ترین محصول "کچاد" طی این دوره ماهانه متعلق به کنسانتره آهن (خشک) است که ۳۹۶ هزار تن از این محصول به فروش رسیده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده