تاریخ: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۰:۴۶
بازدید: ۲۰
کد خبر: ۳۵۳۹۶۴
سرویس خبر : اجتماعی
آیت الله مروی:

مسوولان از پیگیری مطالبات معادن طبس خسته نشوند

مسوولان از پیگیری مطالبات معادن طبس خسته نشوند
‌می‌متالز - نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب به طبس گفت: مسوولان از پیگیری مطالبات معادن زغال سنگ طبس خسته نشوند تا به نتیجه لازم برسند.

به گزارش می‌متالز، آیت‌الله مروی امروز سه‌شنبه ۱۰ مهر در سفر به شهرستان طبس و بررسی آخرین وضعیت رسیدگی به خانواده کارگران متوفی و مصدوم معدنجوی طبس گفت: تمامی مسوولان و سه قوه، پای کار رسیدگی به حادثه معدن و امدادرسانی به جان‌باختگان و رسیدگی به خانواده‌های آنان بودند و هنوز نمی‌توان هیچ قضاوتی در خصوص مقصر این حادثه انجام داد و باید منتظر نتیجه بررسی دستگاه قضا و اعلام نظر کارشناسان مربوطه باشیم.

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب به طبس گفت: مسوولان استان خراسان جنوبی و شهرستان طبس پیگیر پرداخت مطالبات معادن زغال سنگ و همچنین پرداخت به موقع حقوق کارگران معدن باشند و در خصوص بیمه کارگران و تسهیلات پرداختی به آنان، مراتب را از مدیران معادن پیگیری کنند.

آیت‌الله مروی همچنین از مسوولان خواست پس از پرداخت مطالبات شرکت‌های معادن زغال سنگ، پیگیر باشند که مطالبات پرداخت شده به معادن زغال سنگ صرف مکانیزه شدن معادن و همچنین تأمین به موقع حقوق کارگران شود و از پیگیری خود خسته نشوند تا به نتیجه لازم برسند.

وی همچنین از تلاش تمامی مسوولان استان خراسان جنوبی و شهرستان طبس و امدادگران در رسیدگی به حادثه معدنجوی طبس قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده