تاریخ: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۰:۵۹
بازدید: ۲۱
کد خبر: ۳۵۴۵۲۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
آهن اسفنجی، بیشترین مقدار فروش مجتمع جهان فولاد سیرجان؛

"فجهان" بالاتر از میانگین درآمدی حرکت می‌کند

‌می‌متالز - شرکت جهان فولاد سیرجان در پایان شهریورماه سال جاری ۱۳۴ هزار و ۹۱۵ تن از محصولات خود را در بازار داخل کشور به فروش رساند که حجم عمده‌ای از این مقدار فروش متعلق به فروش محصول «آهن اسفنجی» در بازار داخل کشور با ۶۳ هزار و ۵۰۳ تن بود.

به گزارش می‌متالز، شرکت جهان فولاد سیرجان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۳ مجموع درآمد خود را که حاصل از فروش محصولات است را طی این دوره برابر با ۲ هزار و ۵۴۹ میلیارد تومان کسب کرد و همچنین "فجهان" درآمد‌های تجمیعی خود طی ۶ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون را ۱۲ هزار و ۱۳۱ میلیارد تومان به ثبت رساند.


درآمد ماهانه‌ای که "فجهان" از ابتدای سال مالی تاکنون از خود بر جای گذاشت مربوط به فروش محصولات در بازار داخلی بود، از ابتدای سال مالی که تاکنون ۶ ماه از آن سپری‌شده میزان درآمد صادراتی این شرکت ۳۹۴ میلیارد تومان به اطلاع سهامداران رسانده است.

درآمد‌های شرکت جهان فولاد سیرجان در شهریورماه ۱۴۰۳

شرکت جهان فولاد سیرجان در شهریورماه رشد ۱۵ درصد درآمد‌های خود نسبت به ماه گذشته را مشاهده کرد، این شرکت فولادی میزان درآمد ماهانه‌ای که پایان نیمه نخست سال جاری از خود بر جای گذاشت نیز در مقایسه با شهریورماه سال گذشته افزایش ۹۷ درصدی را در کارنامه مالی به ثبت رساند.


درآمدزاترین محصول مجتمع جهان فولاد سیرجان در شهریورماه سال جاری مربوط به محصول «میلگرد» در بازار داخل کشور با یک هزار و ۲۳۴ میلیارد تومان بود، این میزان درآمدی که در ششمین ماه از سال جاری شناسایی کرد دربرگیرنده‌ی ۴۸ درصد از کل درآمد ماهانه بود.

نرخ فروش محصول «میلگرد» در بازار داخل کشور ۲۵ میلیون ۸۴۲ هزار تومان در ازای هر تن به ثبت رسید، نرخ فروش این محصول با رشد ۴ درصدی روبه‌رو بود، همچنین پس از محصول میلگرد که عنوان درآمدزاترین محصول "فجهان" را به خود اختصاص داده بود، محصول آهن اسفنجی با ۷۸۰ میلیارد تومان قرار داشت.

مقدار فروش محصولات شرکت "فجهان"

شرکت جهان فولاد سیرجان در پایان شهریورماه سال جاری ۱۳۴ هزار و ۹۱۵ تن از محصولات خود را در بازار داخل کشور به فروش رساند که حجم عمده‌ای از این مقدار فروش متعلق به فروش محصول «آهن اسفنجی» در بازار داخل کشور با ۶۳ هزار و ۵۰۳ تن بود، جهان فولاد سیرجان طی ۶ ماه سپری‌شده از سال مالی ۵۹۲ هزار و ۵۱۰ تن از محصولات خود را به فروش رساند.


مقدار فروش ماهانه "فجهان" همان‌طور که گفته شد ۱۳۴ هزار و ۹۱۵ تن بود که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۰۱ درصد رشد را تجربه کرد، در پایان این گزارش گفتنی است که میزان درآمد عملیاتی که این شرکت در شهریورماه به ثبت رساند نسبت به میانگین درآمد ماهانه در ۵ ماه گذشته نزدیک به ۳۳ درصد بالاتر بوده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده