تاریخ: ۲۰ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۷:۳۴
بازدید: ۲۸
کد خبر: ۳۵۴۹۷۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

سیرجان میزبان فعالین معدنی

سیرجان میزبان فعالین معدنی
‌می‌متالز - دومین نمایشگاه نهضت تولید در معدن و صنایع معدنی و زنجیره فولاد و مس سیرجان؛ با حمایت شرکت‌های معدنی و صنعتی گل‌گهر، گهرزمین، جهان فولاد سیرجان و توسعه آهن و فولاد گل‌گهر از ۱۹ تا ۲۲ آبان ۱۴۰۳ در شهرستان سیرجان در محل گهر پارک سیرجان، بزرگ‌ترین مجموعه فرهنگی، تفریحی و گردشگری کشور برگزار می‌شود.

به گزارش می‌متالز به نقل از پیام‌آوران معدن و فولاد، دومین نمایشگاه نهضت تولید در معدن و صنایع معدنی و زنجیره فولاد و مس سیرجان؛ با حمایت شرکت‌های معدنی و صنعتی گل‌گهر، گهرزمین، جهان فولاد سیرجان و توسعه آهن و فولاد گل‌گهر از ۱۹ تا ۲۲ آبان ۱۴۰۳ در شهرستان سیرجان در محل گهر پارک سیرجان، بزرگ‌ترین مجموعه فرهنگی، تفریحی و گردشگری کشور برگزار می‌شود.

گهر پارک سیرجان از امکانات رفاهی، تفریحی و هتلی مناسب برای پذیرایی از مشارکت‌کنندگان برخوردار است. این رویداد، فرصتی مهم برای فعالین بخش معدن و صنایع معدنی کشور خواهد بود تا در سیرجان قطب صنایع معدنی کشور گرد هم جمع شده و به تبادل اطلاعات با یکدیگر بپردازند و فرصت‌های توسعه در بخش معدن و صنایع معدنی کشور را مجدد و به شکل دقیق ارزیابی کنند.

سیرجان با تکیه بر پتانسیل ذخایر عظیم معدنی منطقه گل‌گهر توانست تا به اولین تکمیل‌کننده زنجیره آهن و فولاد در کشور تبدیل شود.

همچنین ذخایر غنی معدنی در این شهرستان این فرصت را فراهم کرد تا صنعت مس نیز در این منطقه ایجاد شود.

برای هماهنگی حضور و رزرو غرفه در این نمایشگاه با شماره‌های ذیل تماس بگیرید:
۰۹۱۳۰۶۲۵۹۸۳؛ ۰۹۰۵۴۰۵۳۳۹۱؛ ۰۳۴۹۱۰۱۵۹۱۰ ؛ ۰۲۱۹۱۳۰۵۹۱۰

منبع: پیام‌آوران معدن و فولاد

سیرجان میزبان فعالین معدنی

عناوین برگزیده