تاریخ: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۰:۳۸
بازدید: ۱۵
کد خبر: ۳۵۵۳۳۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر به مقدار تولید ۱۲ میلیون و ۶۳۴ هزارتن دست پیدا کرد؛

رشد ۱۶ درصدی مقدار تولید محصولات "کگل"

رشد ۱۶ درصدی مقدار تولید محصولات
‌می‌متالز - یشترین مقدار تولیدی که "کگل" در شهریورماه سال جاری به ثبت رساند متعلق به محصول گندله با یک میلیون و ۲۱۸ هزارتن بود که عنوان بیشترین مقدار تولید محصول را پایان نیمه نخست سال جاری از آن خود کرد.

به گزارش می‌متالز، شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری مقدار تولید محصولات کنسانتره سنگ‌آهن، گندله و گندله ریز‌دانه خود را این دوره یک میلیون و ۹۸۶ هزارتن به اطلاع سهامداران رساند. این مقدار تولید از ابتدای سال مالی تاکنون به ۱۲ هزار و ۶۳۴ هزارتن رسیده است.

رشد ۱۶ درصدی مقدار تولید محصولات
مقدار تولید محصولات شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در ۶ ماه نخست سال جاری با افزایش ۱۶ درصدی (معادل یک میلیون و ۷۴۶ هزارتن) همراه بود. بیشترین مقدار تولیدی که "کگل" در شهریورماه سال جاری به ثبت رساند متعلق به محصول گندله با یک میلیون و ۲۱۸ هزارتن بود که عنوان بیشترین مقدار تولید محصول را پایان نیمه نخست سال جاری از آن خود کرد.

"کگل" در شهریورماه توانست از فروش محصولات گندله و گندله ریزدانه به درآمدزایی ۸ هزار و ۳۹۷ میلیارد تومانی دست پیدا کند. این میزان درآمدزایی که توسط "کگل" به دست آمد در مقایسه با ماه گذشته شاهد افزایش ۲۰ درصدی درآمد ماهانه بود و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز این مبلغ رشد ۶۰ درصدی را تجربه کرده است.

رشد ۱۶ درصدی مقدار تولید محصولات
بیشترین درآمدزایی "کگل" در شهریورماه سال جاری از فروش محصولات به دست آورد مربوط به فروش گندله در بازار داخل کشور بود که مبلغ ۷ هزار و ۱۷۵ میلیارد تومان را شناسایی کرد. فروش این محصول در پایان نیمه نخست سال جاری دربرگیرنده‌ی ۸۵.۴۴ درصد از کل درآمد ماهانه "کگل" بود.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده