تاریخ: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۱:۲۱
بازدید: ۱۷
کد خبر: ۳۵۵۳۴۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مقدار فروش تجمیعی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر از ۶ میلیون تن عبور کرد؛

مسیر هموار صعود "کگل"

مسیر هموار صعود
‌می‌متالز - محصولات «گندله و گندله ریزدانه»، محصولاتی هستند که توسط "کگل" در ۲ بازار مورد فروش قرار گرفت، مقدار فروش محصولات شهریورماه نسبت به ماه گذشته ۱۹ درصد افزایش یافت.

به گزارش می‌متالز، شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۳ مقدار فروش ماهانه خود را بالغ‌ بر یک‌میلیون و ۵۰۶ هزار تن به سهامداران خود اعلام کرد، این مقدار فروش ماهانه از فروش محصولات در بازار داخلی و صادراتی به دست آمد، مقدار فروش تجمیعی این شرکت معدنی طی ۶ ماه نخست به ۶ میلیون و ۵۷۲ هزار تن رسید.

مسیر هموار صعود

مقدار فروشی که "کگل" در شهریورماه از فروش محصولات در بازار داخلی به دست آورد برابر با یک‌ میلیون و ۲۲۳ هزار تن بود که سهم ۸۱ درصدی را به خود اختصاص داد و باقی محصولات را نیز در بازار خارج از کشور به فروش رساند، لازم به ذکر است که در این دوره محصولات فروخته‌شده در رینگ معاملات شامل «گندله و گندله ریزدانه» بود.

محصولات «گندله و گندله ریزدانه»، محصولاتی هستند که توسط "کگل" در ۲ بازار مورد فروش قرار گرفت، مقدار فروش محصولات شهریورماه نسبت به ماه گذشته ۱۹ درصد افزایش یافت، گفتنی است که از مقدار فروش یک‌ میلیون و ۲۶۸ هزار تن در مردادماه با افزایش ۲۳۷ هزار و ۷۵۱ تنی به مقدار کنونی رسیده است.

مسیر هموار صعود
همان‌طور که گفته شد "کگل" از ابتدای سال مالی تا پایان نیمه نخست سال جاری ۶ میلیون و ۵۷۲ هزار تن از محصولات خود را به فروش رساند که بیشترین سهم را بازار داخلی با ۵ میلیون و ۴۷۶ هزار تن در اختیار داشت، یک‌ میلیون و ۹۶ هزار تن از محصولات را نیز در بازار صادراتی به فروش رساند.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده