تاریخ: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۴۴
بازدید: ۱۹
کد خبر: ۳۵۴۶۶۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نجم‌آبادی:

سامانه قانون یار و چشم‌انداز اقتصادی داده‌های اولیه قوانین را به خوبی احصا می‌کند

سامانه قانون یار و چشم‌انداز اقتصادی داده‌های اولیه قوانین را به خوبی احصا می‌کند
‌می‌متالز - عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت:در قالب سامانه قانون یار و چشم‌انداز اقتصادی بیش از ۱۲ هزار عنوان قانون تجمیع شده است و می‌تواند ابزار مهمی برای تصویب قوانین قلمداد شود.

به گزارش می‌متالز، بهروز محبی نجم‌آبادی، با اشاره به «سامانه قانون یار و چشم‌انداز اقتصادی» گفت: در قالب این سامانه بیش از ۱۲ هزار عنوان قانون تجمیع شده است و می‌تواند ابزار مهمی برای تصویب قوانین قلمداد شود.

نماینده مردم «سبزوار، جوین و جغتای» در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه احکام فراوانی در کشور وجود دارد اظهار کرد: سامانه قانون یار و چشم‌انداز اقتصادی شیوه مناسبی در جستجوی این احکام را مدنظر قرار داده است که می‌تواند این فرآیند را آسان کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین از هوش مصنوعی در فعالیت سامانه قانون یار و چشم‌انداز استفاده شده است. بر مبنای این سامانه ما می‌توانیم داده‌های اولیه قوانین را به خوبی احصا کنیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین این سامانه می‌تواند از تصویب قوانین تکراری در مجلس جلوگیری کند، ضمن اینکه در قالب این سامانه، موضوع چشم‌انداز اقتصادی با در نظر گرفتن ارائه آمار و اطلاعات اقتصادی مدنظر قرار گرفته که می‌تواند اطلاعات مناسبی را در اختیار نمایندگان قرار دهد.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده