تاریخ: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۲۲
بازدید: ۲۷
کد خبر: ۳۵۴۸۱۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در هفتمین دوره جایزه ملی تعالی نگهداشت و مدیریت دارایی‌های فیزیکی ایران رخ داد؛

کسب تندیس بلورین درجه ۱ توسط شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین

کسب تندیس بلورین درجه ۱ توسط شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین
‌می‌متالز - شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین در همایش هفتمین دوره جایزه ملی تعالی نگهداشت و مدیریت دارایی‌های فیزیکی ایران، موفق به دریافت تندیس بلورین درجه ۱ شد.

به گزارش می‌متالز، هفتمین دوره جایزه ملی تعالی نگهداشت و مدیریت دارایی‌های فیزیکی ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی پژوهشگاه صنعت نفت با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، مدیران ارشد صنایع، کارشناسان و اساتید برجسته دانشگاهی برگزار شد.

در این همایش که شرکت‌های بزرگ و مطرح صنعتی، پتروشیمی، نفت و گاز و ... حضور داشتند، شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین در دومین حضور خود در جایزه نگهداشت دارایی‌های فیزیکی موفق شد تندیس بلورین درجه ۱ در سطح کشوری را از آن خود کند.

محمدامین فتحی مدیر مجتمع و معاون بهره‌برداری گهرزمین با اعلام این خبر گفت: کسب این جایزه نشانگر عزم بسیار بالای مجموعه گهرزمین به توسعه و رشد و تعالی همه جانبه در تمامی زمینه‌ها می‌باشد.

وی افزود: کسب تندیس بلورین درجه ۱ در دومین سال حضور، اتفاقی شگرف و بسیار ارزشمند است و با توجه به حضور تعداد زیادی از سازمان‌ها و شرکت‌های صاحب نام صنعتی، نفتی، پتروشمی و ... در مراتب پایین‌تر رتبه‌بندی سیستم تعالی نت، اهمیت این مهم را دو چندان می‌نماید. 

حسین کامجو مدیر گندله‌سازی شرکت گهرزمین که در این همایش حضور داشت در این زمینه گفت: شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین به عنوان اولین شرکت در استان کرمان است که توانسته به همت پرسنل پرتلاش و حمایت مدیران دلسوز خود به جایزه تندیس بلورین دست یابد.

وی افزود: این جایزه در کنار رکورد‌های بی‌سابقه کشوری که یکی از آنها ثبت رکورد تولید روزانه کشور در تولید گندله‌سازی به میزان ۲۴ هزار و ۴۰۰ تن می‌باشد، نشان داد حفظ و صیانت از دارایی و سرمایه کشور اصل اول است و افزایش کیفیت در کنار کمیت محصول و تکامل زنجیره تولید، جزء استراتژی‌های شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین محسوب می‌شود و در راستای رسیدن به اهداف کلان سازمان حرکت می‌کنیم.

مدیر گندله‌سازی شرکت گهرزمین با بیان این مطلب که این دستاورد ارزشمند، حاصل تلاش‌های بی‌وقفه و همت تمامی کارکنان شرکت است، اظهار امیدواری کرد با تداوم برنامه‌ریزی‌ها و بهبود‌های مداوم، در ارزیابی‌های آتی به سطوح تعالی بالاتر دست یافته و افتخارات و جوایز ارزشمند‌تری در کارنامه شرکت ثبت گردد.

گفتنی است جایزه نگهداشت و مدیریت دارایی‌ها جزء ۶ جایزه‌ای است که از سوی سازمان ملی بهره‌وری ایران با هدف کمک به ارتقاء بهره‌وری اعطا می‌شود و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

عناوین برگزیده