تاریخ: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۲۱
بازدید: ۲۳
کد خبر: ۳۵۵۰۴۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
در دومین نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار کیش انجام شد؛

بازدید رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری از غرفه فولاد مبارکه

بازدید رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری از غرفه فولاد مبارکه
‌می‌متالز - علی آقامحمدی، رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، به همراه رحیم سرهنگی، رئیس هیات‌ مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی دیگر از مسوولان، از غرفه فولاد مبارکه در دومین نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار کیش بازدید کردند.

به گزارش می‌متالز، در این بازدید رئیس گروه اقتصادی دفتر رهبر معظم انقلاب و سایر مسوولان در جریان آخرین دستاورد‌ها و موفقیت‌های فولاد مبارکه در حوزه پایداری و چشم‌انداز فعالیت‌های فولاد مبارکه در حوزه تولید فولاد سبز و سازگار با محیط‌ زیست قرار گرفتند.

مدیرعامل شرکت عمران جزیره کیش در بازدید از غرفه فولاد مبارکه: اقدامات فولاد مبارکه در قالب مسوولیت اجتماعی و صنعت سبز مایه مباهات است

محمدمهدی احمدی، مدیرعامل شرکت عمران جزیره کیش، در حاشیه دومین نمایشگاه شهر پایدار گفت: شرکت‌های مختلف و شهرداری‌ها با مشارکت در این نمایشگاه به ارائه آخرین دستاورد‌های خود پرداختند. شرکت فولاد مبارکه نیز به‌عنوان یک افتخار ملی در این نمایشگاه حضور داشت. این شرکت همواره در کنار شهرداری‌ها بوده و اقدامات خوبی را در حوزه شهر پایدار و در قالب مسوولیت اجتماعی و صنعت سبز انجام داده که مایه فخر و مباهات است.

گفتنی است نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر پایدار با محور‌های اصلی شهرسازی و مدیریت شهری پایدار، دولت هوشمند و اقتصاد دیجیتال، فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تأمین مالی پایدار، بانکداری سبز و الکترونیکی، جهش تولید و توسعه پایدار صنایع و معادن، حمل‌ونقل پایدار و خودرو‌های برقی، ساختمان‌های هوشمند و پایدار، شبکه هوشمند و انرژی‌های نو و تجدیدپذیر، زیرساخت‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات و گردشگری هوشمند و پایدار برگزار شد و شرکت فولاد مبارکه به‌عنوان شهروند-شرکتی مسوولیت‌پذیر به همراه شرکت صناپ (صنایع انرژی پاک) که یکی از شرکت‌های زیرمجموعه این گروه صنعتی است برای ارائه آخرین دستاورد‌های خود در زمینه انرژی‌های پاک و پایدار در این نمایشگاه حضور داشت. این نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۰ مهرماه در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برپا بود.

منبع: فولاد مبارکه اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده