تاریخ: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۶:۵۹
بازدید: ۲۷
کد خبر: ۳۵۵۰۸۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
بیشترین سهم ارزش بازار "وکغدیر" را سنگ آهن گهر زمین در اختیار گرفت؛

کسب ارزش بازار ۴۷ همتی توسط "وکغدیر"

کسب ارزش بازار ۴۷ همتی توسط
‌می‌متالز - در صورت‌ وضعیت پرتفوی شرکت‌های «بورسی» ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های خود را بالغ‌بر ۴۷ هزار میلیارد تومان به ثبت رساند که نسبت به بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها رشد ۹۶۲ درصدی را به همراه داشت.

به گزارش می‌متالز، بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دوازدهمین ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی (منتهی به شهریورماه ۱۴۰۳) مجموع بهای تمام‌شده‌ای که سرمایه‌گذاری کرده است را مبلغی برابر با ۷ هزار و ۸۳۳ میلیارد تومان به ثبت رساند، "وکغدیر" سرمایه‌گذاری که در شهریورماه از خود بر جای گذاشت مربوط به شرکت‌های حاضر در بازار بورس و شرکت‌های خارج از بورس بود.

کسب ارزش بازار ۴۷ همتی توسط وکغدیر+بورس نیوز
بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر، بیشترین سرمایه‌گذاری خود را در شرکت‌های حاضر در بازار سرمایه انجام داد، میزان سرمایه‌گذاری در این شرکت‌ها برابر با ۴ هزار و ۴۲۴ میلیارد تومان بود، میزان سرمایه‌گذاری که "وکغدیر" در شرکت‌های غیر بورسی شناسایی کرد برابر با مبلغ ۳ هزار و ۴۰۸ میلیارد تومان بود.

ارزش بازار پرتفوی شرکت‌های بورسی "وکغدیر"

بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دوازدهمین ماه سال جاری در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های «بورسی» ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های خود را بالغ‌بر ۴۷ هزار میلیارد تومان به ثبت رساند که نسبت به بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها رشد ۹۶۲ درصدی را به همراه داشت.

کسب ارزش بازار ۴۷ همتی توسط وکغدیر+بورس نیوز
عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در پرتفوی بورسی "وکغدیر" مربوط به «فولاد آلیاژی ایران» با یک هزار و ۱۹۴ میلیارد تومان بود و پس‌ از آن نیز بیشترین بهای تمام‌شده مربوط به بخش «آهن و فولاد غدیر ایرانیان» با ۹۷۹ میلیارد تومان بود. بیشترین میزان ارزش بازار در صورت‌ وضعیت پرتفوی شرکت‌های «بورسی» نیز در اختصاص «سنگ آهن گهر زمین» با ۲۰ هزار و ۸۳۳ میلیارد تومان بود.

"وکغدیر” با سرمایه ثبت‌شده ۳ هزار و ۸۳۶ میلیارد تومانی طی عملکرد ۱۲ ماهه در سال مالی منتهی به اسفندماه سال ۱۴۰۳ از محل سود سهام محقق‌شده ۴ هزار و ۷۱۳ میلیارد تومان درآمد داشت. در پایان لازم به ذکر است که درآمد‌های عملیاتی شرکت در شهریورماه نزدیک به ۹ میلیارد تومان به ثبت رساند.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده