
در گفتوگوی اختصاصی «میمتالز» با مدیرعامل شرکت مادر تخصصی (هلدینگ) توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) عنوان شد:
به گزارش میمتالز، وی گفت: داشتن بازار داخلی بزرگ یکی از مولفههای اساسی در تولید و حتی توسعه صادرات فولاد است که متاسفانه سالهاست ایران از این مزیت بیبهره است.
وی افزود: صنعت فولاد ایران بیشتر از انرژی به مدیریت کارآمد نیاز دارد. یک مدیریت جامع نگر و استراتژیمحور هم در سطح کارخانه و هم در سطح سیاستگذاری ملی مورد نیاز صنعت فولاد کشور برای تقویت تولید و مصرف و توسعه صادرات است.
منبع: چیلان