تاریخ: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۵:۰۱
بازدید: ۱۹
کد خبر: ۳۵۵۶۵۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
افت ۲ هزار واحدی شاخص در روز گذشته؛

گزارش بورس امروز؛ چهارشنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۳

گزارش بورس امروز؛ چهارشنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۳
‌می‌متالز - شاخص کل بورس روز سه‌شنبه ۲۴ مهرماه ۱۴۰۳ در نهایت با کاهش ۲۱۷۲۹ واحدی به کانال ۲ میلیون و ۶۹ هزار و ۶۲ واحد رسید.

به گزارش می‌متالز، شاخص کل بورس در روز گذشته، با افت ۲۱۷۲۹ واحدی به سطح ۲ میلیون و ۶۹ هزار و ۶۲ واحد رسید. برای بررسی جزئیات بورس امروز چهارشنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۳، به این نکات توجه کنید:

۱- "عالیس" اقدام به خرید سهام: شرکت بهار رز عالیس چناران اعلام کرد که ۵۱ درصد از سهام شرکت ستاره سروش آسیا را به ارزش ۱۰،۷۱۰ میلیون ریال خریداری کرده است تا شبکه فروش و خدمات بهتری را به مشتریان و نمایندگان ارائه دهد.

۲- عراقچی در روز جمعه به ترکیه سفر خواهد کرد.

۳- شرکت ملی گاز ایران در تاریخ ۱۶ مهر ۱۴۰۳ در نامه‌ای از فولادسازان خواسته است تا مصرف روزانه گاز را به میزان ۲۰ درصد کاهش دهند.

۴- هیات مدیره شرکت فرآورده‌های تزریقی و دارویی ایران پیشنهاد افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی را به مجمع عمومی فوق‌العاده ارائه کرده است.

۵- به‌دنبال حذف قیمت‌گذاری دستوری ۴ محصول لبنی، از تاریخ ۰۷ مهر قیمت محصولات لبنی به میزان ۳۰ درصد افزایش یافته است که این تغییر شامل ۱۴ درصد ناشی از تغییر قیمت شیر خام و ۱۶ درصد هزینه‌های تولید است.

۶- دبیر انجمن صنایع لبنی اعلام کرد که قیمت‌گذاری دستوری ۴ محصول لبنی شامل پنیر، ماست، شیر کم‌چرب و شیر نایلونی بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار و مجوز سازمان حمایت ملغی شده است.

۷- اخبار حاکی از آن است که شرکت‌های خودرو‌سازی داخلی در تلاش برای عرضه مجدد خودرو‌های خود در بورس کالا هستند.

۸- در پایان معاملات فردا، نماد‌های وآتوس، دتولید، وسرمد، غدشت، دیران، کفراور و پرسپولیس به منظور برگزاری مجمع، در روز یکشنبه ۲۹ مهرماه متوقف خواهند شد.

همچنین، ارزش صف‌های خرید به ۴۳۹.۲ میلیارد تومان و ارزش صف‌های فروش به ۱۱۰۵.۹ میلیارد تومان رسیده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین