تاریخ: ۲۶ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۲۱
بازدید: ۳۸
کد خبر: ۳۵۵۷۷۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
حسن‌پور؛

کرمان منابع و معادن بسیاری دارد/ با همت جمعی می‌توانیم اوضاع اقتصادی استان را بهبود بخشیم

کرمان منابع و معادن بسیاری دارد/ با همت جمعی می‌توانیم اوضاع اقتصادی استان را بهبود بخشیم
‌می‌متالز - نماینده مردم کرمان و رارو در مجلس گفت: "کرمان منابع و معادن بسیاری دارد و با همت جمعی می‌توانیم اوضاع اقتصادی استان را بهبود بخشیم. تنها با هم‌افزایی و همکاری می‌توانیم به نتایج ملموس برسیم.

به گزارش می‌متالز، شهباز حسن‌پور، درباره نشست جمعی از فعالان اقتصادی، گفت:همکاری و همت جمعی برای توسعه استان کرمان، ضرورت دارد، چراکه "کرمان با همت کرمانی‌ها ساخته می‌شود و تنها از طریق تلاش گروهی می‌توانیم به اهداف اقتصادی‌مان دست یابیم. "

وی با بیان اینکه "مساله اقتصاد و اشتغال در سطح استان کرمان بسیار مهم است"، خاطرنشان کرد: "بصیرت مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد و شعار‌های چند ساله ایشان با محوریت اقتصاد، تکلیف ما را روشن کرده است. "

حسن‌پور افزود: "به عنوان خادمی کوچک و کمترین از همه مدیران و مسوولان، از فعالان رسانه‌ای و بخش خصوصی درخواست می‌کنم که به میدان بیایند و استان کرمان را در شأن نام و جایگاه بلندش بسازند. "

وی در ادامه به ظرفیت‌های غنی استان اشاره کرد و گفت: "کرمان منابع و معادن بسیاری دارد و با همت جمعی می‌توانیم اوضاع اقتصادی استان را بهبود بخشیم. تنها با هم‌افزایی و همکاری می‌توانیم به نتایج ملموس برسیم.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین