تاریخ: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۰۶
بازدید: ۳۶
کد خبر: ۳۵۵۸۹۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در مجمع عمومی عادی سالیانه به ریاست وزیر اقتصاد؛

صورت‌های مالی صندوق تثبیت بازار سرمایه تصویب شد

صورت‌های مالی صندوق تثبیت بازار سرمایه تصویب شد
‌می‌متالز - صورت‌های مالی صندوق تثبیت بازار سرمایه در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی تصویب شد.

به گزارش می‌متالز، مجمع عمومی عادی سالیانه صندوق تثبیت بازار سرمایه با حضور رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی و رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در محل وزارت اقتصاد برگزار شد.

بنابر این گزارش، گزارش عملکرد هیأت عامل به هیأت امنا برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ مورد استماع اعضاء و تصویب آنها قرار گرفت.

قرائت و تصویب گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی و نیز بررسی و تصویب صورت‌های مالی مربوط به سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ بخش دیگری از این جلسه بود.

گفتنی است، موضوع فعالیت صندوق تثبیت بازار سرمایه، سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار ثبت شده نزد سازمان و صندوق‌های سرمایه‌گذاری، اخذ تسهیلات و خریدوفروش دارایی‌های مالی و سپرده‌گذاری است.

این صندوق به منظور کنترل و کاهش مخاطرات سامانه‌ای یا فرادستگاهی بازار سرمایه کشور در شرایط وقوع بحران‌های مالی و اقتصادی و اجرای سیاست‌های عمومی حاکمیتی در شرایط مذکور و به منظور حفظ و توسعه شرایط رقابت منصفانه در حوزه بازار سرمایه تاسیس شده است.

منبع: شادا

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین