تاریخ: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۹:۴۴
بازدید: ۲۹
کد خبر: ۳۵۵۹۶۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

حمایت ۱۲ همتی صندوق تثبیت از بورس در نیمه نخست سال

حمایت ۱۲ همتی صندوق تثبیت از بورس در نیمه نخست سال
‌می‌متالز - رییس هیأت عامل صندوق تثبیت بازار سرمایه اعلام کرد: صندوق تثبیت در نیمه نخست امسال در ۶۸ درصد از روز‌های معاملاتی، در بازار، خریدار بود، ارزش کل خرید‌های خرد این صندوق در دوره یادشده، به مرز ۱۲ همت رسیده است.

به گزارش می‌متالز، در مجمع عمومی عادی سالانه صندوق تثبیت بازار سرمایه که در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، عبدالناصر همتی وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمدرضا فرزین رییس کل بانک مرکزی، سیدمصطفی سیدهاشمی جانشین رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی، حجت‌الله صیدی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، روح‌الله شریفیان رییس هیأت عامل صندوق تثبیت بازار سرمایه، تعدادی از مدیران وزارت امور اقتصادی و دارایی، جمعی از معاونان و مدیران سازمان بورس و اوراق بهادار و نمایندگان سازمان برنامه و بودجه حاضر بودند.

کارنامه عملکرد صندوق

در این نشست، روح‌الله شریفیان، رییس هیأت عامل صندوق تثبیت گزارشی از عملکرد این صندوق ارائه داد. طبق این گزارش، صندوق تثبیت در نیمه نخست امسال در ۶۸ درصد از روز‌های معاملاتی در بازار خریدار بوده است. ارزش کل خرید‌های خرد این صندوق در دوره یاد شده، به مرز ۱۲ همت رسیده است.

در ادامه این مجمع، گزارش حسابرس مستقل درباره عملکرد صندوق تثبیت در سال مالی ۱۴۰۲ قرائت شد و صورت‌های مالی صندوق به تصویب اعضای حاضر در مجمع رسید.

لزوم اصلاح اساسنامه

در جریان بررسی صورت‌های مالی، اعضای حاضر در مجمع، بر لزوم پیگیری اصلاح اساسنامه صندوق تثبیت با هدف بهبود کارکرد آن تاکید کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین