به گزارش میمتالز، چهاردهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با حضور جمعی از مدیران، متخصصان و نمایندگان شرکتهای برجسته تولیدی و خدماتی کشور در مرکز همایشهای بینالمللی صدا و سیمای تهران برگزار شد.
از جمله اهداف برگزاری این رویداد بهعنوان یکی از معتبرترین نشستهای تخصصی کشور، اشاعه فرهنگ مشتریمداری، افزایش آگاهی نسبت به حقوق مصرفکنندگان و بررسی راهکارهای نوین برای بهبود تعامل با مشتریان و ارتقای سطح کیفیت خدمات بوده است. رعایت حقوق مصرفکنندگان، آشنایی با روشهای جهانی تعامل با مشتریان و ذینفعان، راههای افزایش سهم بازار، ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان و ترویج فرهنگ شاخص رضایت مشتری، تبیین جایگاه کیفیت و بهرهوری محصول، افزایش فضای رقابتی در شرایط مختلف بازار، نقش مشتری و شیوههای نوین رهبری بازار، تقویت استراتژیهای سازمان جهت برآورده کردن نیازهای مشتریان از جمله اهداف برگزاری این اجلاس سراسری عنوان شد.
شایان ذکر است انتخاب شرکتهای برگزیده این اجلاس ملی، هر ساله براساس ارزیابیهای دقیق صورت گرفته از واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی برتر کشور پس از بررسی شاخصهای مختلف از جمله محرکههای کیفی، قیمتگذاری، مدیریت رسیدگی به شکایات، مکانیزمهای رضایتمندی مشتریان، برندینگ و مدیریت ارتباط با مشتریان، برخورد معتمدانه با مشتریان و وفاداری مشتریان توسط کمیته علمی انجام شده است.
ارتباط موثر در جهت موفقیت مشتری با کسبوکار سازمان، ایجاد حس وفاداری در مشتریان، رضایت از دریافت کالا یا خدمات، وجود تفکر استراتژیک مسوولانه در قبال مشتریان، تبدیل نارضایتی مشتریان به رضایت، تعامل خوب با مشتریان و توجه کامل سازمان به بحث رضایتمندی مشتریان موجب شد هیات داوران چهاردهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری در میان دهها بنگاه اقتصادی حاضر در این اجلاس، شرکت فولاد هرمزگان را شایسته دریافت نشان و تندیس ملی رضایتمندی مشتری دانستند و این شرکت تندیس زرین چهاردهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری را دریافت کرد.
منبع: فولاد هرمزگان