به گزارش می متالز، اواخر سال ۲۰۱۲ بود که پس از سالها وقفه برای حضور خودروهای هوندا در بازار ایران، عرضه سیویک در کشورمان آغاز شد، اما به دلیل عملکرد ضعیف واردکننده، در عمل تنها تعداد اندکی از مدل سیویک در سالهای ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ در بازار به فروش رسیدند و این خودرو موفق در بازار جهانی، متاسفانه به محصولی شکستخورده در بازار تشنه ایران مبدل شد.
در این روزها نیز مدلهای دستدوم سیویک با ضعف خدمات پس از فروش مواجه شدهاند. بهخصوص آنکه وجود رقبای محبوب و پرفروشی نظیر النترا و کرولا، عملا سیویک را به حاشیه کشاندهاند.