تاریخ: ۰۴ خرداد ۱۴۰۴ ، ساعت ۱۳:۴۴
بازدید: ۴۲
کد خبر: ۳۷۶۹۵۶
سرویس خبر : اجتماعی
ادریسی در همایش روابط‌عمومی‌های وزارت صمت با حضور سخنگوی دولت، اعلام کرد:

ضرورت پیاده‌سازی استراتژی‌های نوین و مهندسی مجدد در روابط‌عمومی‌های زیرمجموعه وزارت صمت

ضرورت پیاده‌سازی استراتژی‌های نوین و مهندسی مجدد در روابط‌عمومی‌های زیرمجموعه وزارت صمت
‌می‌متالز - مدیر روابط عمومی ایمیدرو اعلام کرد: روابط‌عمومی‌های سازمان‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه وزارت صمت؛ با کمترین امکانات؛ بیشترین خدمات را در عرصه اطلاع‌رسانی و فضای تعاملی ارایه می‌کنند.

به گزارش می‌متالز، سولماز ادریسی امروز در همایش سراسری مدیران روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت که با حضور فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت و سیدعباس حسینی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزراتی وزارت صمت حضور داشتند، در در سالن کنفرانس محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، افزود: اکنون در زمان وزارت مهندس اتابک وزیر صمت و با حمایت‌های رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت صمت؛ فضایی تعاملی ایجاد شده تا دغدغه‌های روابط عمومی‌ها شنیده شود.

وی در این برنامه با تاکید بر نیاز به نیرو‌های متخصص در حوزه روابط عمومی، گفت: اکنون نیاز است روابط عمومی شرکت‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه وزارتخانه، با مهندسی مجدد و تعیین استراتژی‌های جدید؛ همسویی بیشتری با اهداف وزارت صمت داشته باشند.

ادریسی ضمن بیان اینکه در اینگونه رویداد‌ها ضروری است تا مدیران عامل و روسای سازمان‌ها و شرکت‌ها در کنار مدیران روابط عمومی حضور داشته باشند؛ افزود: بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌ها در حضور مدیران؛ شرایط را بیش از پیش برای ارتقای حوزه روابط عمومی هموار می‌کند.

مدیر روابط عمومی ایمیدرو تاکید کرد: اهمیت حوزه روابط عمومی به گونه‌ای است که اگر مدیران این حوزه متخصص و اگاه به مسائل روز نباشند؛ نمی‌توانند پاسخگوی خواسته‌های وزارتخانه باشند و بدیهی است که روابط عمومی باید در بطن امور باشد و در حاشیه قرار نگیرد.

منبع: ایمیدرو

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین