
به گزارش میمتالز، آقاجانلو افزود: فولاد، صنعتی آببر نیست و به اشتباه از آن بهعنوان صنعت آببر یاد میکنند. شرکتها باید بیشترین تابآوری را در بالادست داشته باشند. هلدینگهای بزرگ دیگر نباید تکرشتهای کار کنند و باید بتوانند سبد خود را متنوع کنند. بازاریابی بینالمللی نکته مهمی در صنعت فولاد کشور است، همچنین فرهنگ کار تیمی در کشور باید تقویت شود و شرکتهای بزرگ باید همگرایی داشته باشند.
وی گفت: ستاد فولاد دوباره شکل گرفته و تصمیمات جسورانهای در آن گرفته میشود؛ بر تأمین مالی باید بیشتر کار شود و همه آنچه یاد شد را نیروی انسانی انجام میدهد، اما آموزش نیروی انسانی سالهاست که به روز نشده است. متأسفانه در محیط زیست نگاه صفر و یک داریم؛ همافزایی بخش خصوصی و دولتی اهمیت زیادی دارد و هر کجا به بخش خصوصی واقعی اعتماد شد، این اعتماد مثمر ثمر بوده است.