به گزارش می متالز، رحیم بروایه در این باره افزود: ایجاد میز خدمت در این سازمان با هدف تکریم ارباب رجوع، آسانسازی و شتاببخشی در پیگیریها و ارائه پاسخ مناسب، کاستن از تردد و اتلاف وقت و کاهش هزینهها انجام میشود.
وی با بیان اینکه این اقدام بدون شک رضایتمندی کارکنان بخشهای مختلف شرکت و همچنین مراجعه کنندگان خارج از شرکت را در پی دارد، اظهار کرد: میز خدمت در شرکت ملی حفاری ایران در کارگاه شماره یک شرکت مستقر است.
رئیس بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی حفاری ایران افزود: با توجه به تاکید مدیرعامل این شرکت، همکاران ما در این بخش در نزدیکترین زمان ممکن موارد طرحشده را پی جویی میکنند و نتیجه را به اطلاع مخاطبان خواهند رساند.
بروایه تصریح کرد: با توجه به ماهیت کار اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایت شرکت ملی حفاری، میز خدمت به عنوان زیرمجموعه این اداره تعریف شده و تلاش بر این است تا از این طریق در وقت، رفتوآمد کارکنان، مراجعان و هزینههای مربوط به آن صرفهجویی شود.