تاریخ: ۳۱ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۴۲
بازدید: ۱۶۴
کد خبر: ۴۶۱۰۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷؛

سود هر سهم "اتکام" تغییر چندانی نداشت

می متالز - شرکت بیمه اتکایی امین در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۲۱۵ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته افزایش ۷ درصدی را نشان می‌دهد.
سود هر سهم "اتکام" تغییر چندانی نداشت

به گزارش می متالز، شرکت بیمه اتکایی امین با سرمایه ثبت شده ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای ۹ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت بیمه اتکایی امین در دوره یاد شده، مبلغ ۶۴۴ میلیارد و ۵۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲۱۵ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷ معادل ۷ درصد افزایش داشته است.

شرکت بیمه اتکایی امین، افزایش ۲۱ درصدی درآمدهای عملیاتی و نیز افزایش ۴۳۰ درصدی سایر درامدهای غیرعملیاتی ـ درآمد سرمایه‌گذاری‌ها را از جمله دلایل عمده افزایش سود هر سهم نسبت به دوره گذشته عنوان کرده است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۶۲۹ میلیارد و ۵۷۵ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت فرابورسی منظور شد.

"اتکام" در دوره ۹ ماهه سال مالی منتهی به شهریور ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۵۰۳ میلیارد و ۷۴۸ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۲۰۱ ریال سود به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

همچنین بر اساس این گزارش، این شرکت بیمه ای در خصوص برنامه های خود اعلام کرده است: در مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۲۷ دی ۱۳۹۷ موضوع افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به ۳ هزار میلیارد ریال از محل آورده نقدی با اکثریت آرا به تصویب رسید .همچنین مقرر شد هیأت مدیره شرکت با رعایت قوانین و مقررات مربوطه، تشریفات قانونی جهت اجرای افزایش سرمایه فوق و ثبت آن نزد مرجع ثبت شرکتها و متعاقبا اصلاح ماده مربوطه در اساسنامه را به عمل آورد.

عناوین برگزیده