تاریخ: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۰۵
بازدید: ۱۶۳
کد خبر: ۵۵۷۰۷
سرویس خبر : انرژی

بررسی عملکرد شرکت نفت پاسارگاد در کارخانه آبادان

می متالز - دکتر ملکوتی خواه، عضو محترم هیات مدیره شستا و مهندس مخدومی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تأمین «تاپیکو» با حضور در کارخانه آبادان، از نزدیک در جریان امور این شرکت قرار گرفتند.
بررسی عملکرد شرکت نفت پاسارگاد در کارخانه آبادان

به گزارش می متالز، ملکوتی خواه، عضو محترم هیات مدیره شستا و مهندس مخدومی مدیرعامل محترم شرکت تاپیکو با حضور در کارخانه آبادان این شرکت، به بررسی عملکرد این شرکت در چند ماه گذشته پرداختند.
در این جلسه مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد گزارشی از روند فروش، تولید و صادرات این شرکت ارائه نمود و با تشریح برنامه های انجام شده؛ موانع و تهدیدات پیش رو را نیز برشمرد.
مهندس مسعود جیرائیلی تغییرات قیمت مواد اولیه و حضور قیرهای بی کیفیت را تهدیدی برای بازار قیر ایران برشمرد و گفت: علی رغم وجود مشکلات و فضای اقتصادی سخت، این شرکت در سه ماهه اول امسال موفق شد سود 89 میلیارد تومانی را محقق سازد.
آقای دکتر ملکوتی خواه نیز با قدردانی از زحمات کارکنان، ضرورت اجرای برنامه های توسعه ای شرکت و افزایش سهم تولید و بازار شرکت را تاکید و از روند عملیات مجموعه اعلام رضایت نمود.
گفتنی است شرکت نفت پاسارگاد بزرگترین تولیدکننده قیر در خاورمیانه، با برخورداری از 6 کارخانه در شهرهای آبادان، اراک، بندرعباس، تبریز، تهران و شیراز و همچنین 2 پایانه صادراتی شهید رجایی بندرعباس و بندر ماهشهر و قابلیت ذخیره سازی 160 هزار تن از انواع قیر، بخش عمده ای از بازار قیر داخلی و صادراتی ایران را در اختیار دارد که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در هیات مدیره این شرکت در راستای سیاست های ابلاغی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و همچنین سیاست های تنظیمی شستا و تاپیکو تلاش می کند تا در آینده‌ای نزدیک جزو 5 رتبه اول تولید و تجارت فرآورده های قیر در دنیا باشد.

عناوین برگزیده