تاریخ: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۳۰
بازدید: ۱۶۳
کد خبر: ۷۱۴۸۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
استاندار مرکزی عنوان کرد؛

حل مشکل ۳ واحد بزرگ صنعتی استان مرکزی نیازمند تصمیمات اصولی

می متالز - استاندار مرکزی گفت: حل مشکلات ۳ واحد بزرگ صنعتی هپکو، آذرآب و ماشین سازی اراک، نیازمند تصمیمات اصولی و کارشناسی است.
حل مشکل ۳ واحد بزرگ صنعتی استان مرکزی نیازمند تصمیمات اصولی

به گزارش می متالز، سید علی آقازاده عصر شنبه در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان مرکزی در اراک، ضمن گرامیداشت روز دانشجو اظهار داشت: به دلیل رشادت ها، مبارزات سیاسی و شهادت دانشجویان امروز شرایط امنیتی و علمی کشور باثبات است و شاهد ارایه مقالات علمی، دستیابی به فناوری های متعدد و پیشرفت های خوب در این زمینه هستیم.

وی ادامه داد: در جلسه ای با حضور دکتر جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور و وزیران ذی ربط روز دوشنبه هفته جاری در تهران گزارشاتی در خصوص آخرین وضعیت سه کارخانه مهم استان ارایه می شود و امیدواریم  با طرح مشکلات ایجاد شده برای این واحد ها در طول دو سال اخیر به نتایج مطلوبی دست پیدا کنیم.

استاندار مرکزی بیان کرد: در طول سه سال گذشته ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی از نظر برگزاری ستادهای اقتصاد مقاومتی استانی و تحقق مصوبات رتبه های خوبی به دست آورده است.

آقازاده گفت: جز این سه شرکت مادر، بزرگ و تخصصی، بیش از دو هزار و ۸۰۰ واحد تولیدی در استان فعالیت می کنند که بر اساس آمار شاهد کمترین مشکلات بودند که نشان دهنده عزم جدی مردم، مسوولین، کارآفرینان، کارگران و صنعتگران استان می باشد.

وی اظهار کرد: اگر برای حل مشکل این سه واحد صنعتی بزرگ استان تصمیمات خوب و کارشناسی لازم صورت پذیرد، می توان گفت سرآغازی برای رفع بسیاری از مشکلات این واحدها است.

استاندار مرکزی گفت: شرکت های خدمات رسان مانند آب، برق، گاز، بانک ها، شرکت های دولتی مانند سازمان تامین اجتماعی، امور مالیاتی همکاری لازم را داشتند تا امروز شاهد تحقق مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی باشیم.

آقازاده افزود: برای حل مشکلات سه واحد صنعتی بزرگ استان ستاد رفع موانع تولید، وزرای صنعت، معدن و تجارت، اقتصاد و دارایی و... با تمامی اختیارات در میدان عمل وارد شدند.

وی تاکید کرد: رسیدگی به موارد مطرح شده این سه واحد صنعتی از عهده و اختیارات استان خارج است و ارتباط، هماهنگی خوب و منسجمی در تمامی زمینه ها بین دستگاه ها در این حوزه وجود دارد.

استاندار مرکزی گفت: مدیران واحدهای تولیدی و کارگران، صنعتگران و کارآفرینان استان یکپارچه و به صورت منسجم در برابر مشکلات ایستاده اند و امروز پیشبرد اهداف استان و کشور و ارایه کارنامه قابل قبول ستادهای اقتصاد مقاومتی، نشان از این وحدت رویه دارد.

عناوین برگزیده