تاریخ: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۱۸
بازدید: ۱۶۹
کد خبر: ۷۳۵۴۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خبر داد:

۱۹۲ واحد تولیدی در استان سمنان تسهیلات دریافت کرده اند

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۱۹۲ واحد تولیدی در استان از تسهیلات رونق تولید سال ۹۸ بهره مند شده اند.
۱۹۲ واحد تولیدی در استان سمنان تسهیلات دریافت کرده اند

به گزارش می متالز، بهروز اسودی در دویست و چهارمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با بیان این خبر گفت: در سالجاری به ۱۹۲ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان حدود ۵۶۵ میلیارد تومان تسهیلات در قالب رونق تولید ۹۸ و بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال پرداخت شده است.

وی افزود: از مجموع تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی ، ۸۲ واحد به ارزش ۳۷۲ میلیارد تومان مربوط به رونق تولید و ۱۱۰ واحد به ارزش ۱۹۲ میلیارد تومان مربوط به بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال می باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد استان در پرداخت تسهیلات تصریح کرد: تا کنون در قالب تسهیلات رونق تولید ۹۸ ، ۳۷۱ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۱۹۰۰ میلیارد تومان به بانکهای عامل معرفی شده اند که از این تعداد پرونده ، ۲۷۴ فقره جهت عقد قرارداد در بانکهای عامل در دست بررسی می باشد.

وی ادامه داد: در بخش رفع موانع تولید کارگروه استان تا این جلسه تعداد ۱۰۲۰ واحد تولیدی مشکل دار در جلسات کارگروه مطرح و بررسی شده است که در جهت رفع موانع موجود ، ۲۱۶۸ مصوبه به تصویب اعضا رسیده است که از این تعداد ، ۱۵۵۴ مصوبه اجرایی و مابقی در دست اقدام است.

بهروز اسودی اذعان داشت: در این نشست و با تصمیم اعضای کارگروه ، ۵۶ واحد صنعتی و کشاورزی جهت دریافت تسهیلات از محل منابع رونق تولید ۹۸ به ارزش ۴۲۰ میلیارد تومان به بانکهای عامل معرفی و همچنین مشکلات بانکی چهار واحد تولیدی کیان شکلات کیمیا ، مهارت سمنان ، طوبا نگین البرز و صنایع سلولزی و کاغذی شاهرود و میامی بررسی شد.

عناوین برگزیده