تاریخ: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۱۰
بازدید: ۱۲۶
کد خبر: ۷۴۲۷۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان:

۲۲۱ واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات دریافت می‌کنند

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: از شهریورماه ۹۸ تاکنون ۲۲۱ واحد تولیدی برای دریافت ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به بانک‌ها معرفی‌شده‌اند.
۲۲۱ واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات دریافت می‌کنند

به گزارش می متالز، بهروز اسودی در صد و نود و سومین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری بابیان اینکه از شهریور سال جاری تاکنون ۲۲۱ واحد تولیدی در سطح استان برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک‌ها معرفی‌شده‌اند، ابراز کرد: این واحدها ۱۵۰ میلیارد تومان وام را دریافت خواهند کرد که زمینه اشتغال خوبی را نیز برای استان فراهم خواهند آورد.

وی بابیان اینکه از شهریورماه ۹۸ تاکنون ۲۹ واحد صنعتی و کشاورزی نیز توانسته‌اند تسهیلات رونق تولید دریافت کنند، ابراز کرد: ۲۲۳ میلیارد تومان در قالب تسهیلات بهین یاب ویژه رونق تولید به این واحدها از سوی بانک‌های عامل سطح استان سمنان اعطاشده است.

دبیر ستاد رفع موانع تولید استان سمنان بابیان اینکه تاکنون مشکلات ۹۸۰ واحد تولیدی استان رسیدگی شده است، تأکید کرد: مشکلات بانکی، زیربنایی، مالیات، تأمین اجتماعی و ... در زمره مهم‌ترین مشکلات و موانع واحدهای تولیدی محسوب می‌شوند.

اسودی بابیان اینکه در سال جاری ۸۵۰ میلیارد ریال تسهیلات تولید و اشتغال به ۴۷ واحد تولیدی استان سمنان پرداخت شده است، گفت: تاکنون ۴۷ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی نیز توانسته‌اند ۸۵ میلیارد تومان وام دریافت کنند.

عناوین برگزیده