تاریخ: ۰۴ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۱۷
بازدید: ۲۳۶
کد خبر: ۱۵۰۷۸۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی:

پروژه سیمان سمنگان تعیین تکلیف شود

می متالز - رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی گفت: بسیاری از واحدهای تولیدی به دلیل مبارزه با فساد که از سوی قوه قضائیه انجام شد به چرخه تولید بازگشتند.
پروژه سیمان سمنگان تعیین تکلیف شود

به گزارش می متالز، محمد پاکمهر چهارم دی ماه در جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس قوه قضائیه در استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: قوه قضائیه که مبارزه با فساد را از مجموعه خود شروع کرده، مردم را امیدوار کرده است.

وی بیان کرد: پروژه کارخانه سیمان سمنگان که ۱۵ سال گذشته از سوی آستان قدس در استان با سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد تومان انجام شد نیمه تمام باقی مانده است و امیدواریم در این سفر این پروژه تعیین و تکلیف شود.

وی در خصوص اشتغال‌زایی، این پروژه نیز تصریح کرد: به اتمام رسیدن این پروژه هزار اشتغال مستقیم و دو هزار اشتغال غیر مستقیم را برای مردم استان ایجاد می‌کند و همین مسئله نشان دهنده اهمیت این پروژه است.

وی با بیان اینکه وجود فساد در جامعه به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند، تأکید کرد: احساس فساد از خودِ فساد به اعتماد مردم بیشتر آسیب می‌زند.

پاکمهر با تأکید بر اینکه مبارزه با فساد خون تازه‌ای را در رگ‌های دستگاه قضا جریان داده است، تصریح کرد: حضور بی‌نظیر مردم در سال ۹۱ از استقبال مقام معظم رهبری در استان نشان از ولایت‌مداری و تعهد مردم استان به نظام را دارد.

عناوین برگزیده