تاریخ: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۴۶
بازدید: ۲۳۹
کد خبر: ۲۰۱۰۱۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
تا بهمن ماه سال جاری؛

چادرملو ۲۲ هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرد/ رشد ۱۵۰ درصدی درآمد «کچاد»

‌می‌متالز - میزان تولید شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی ۱۱ ماه امسال با رشد ۱۰ درصدی نسبت به سال گذشته از ۱۵ میلیون تن عبور کرد و طی همین مدت، چادرملو توانست ۲۲۳ هزار و ۲۲ میلیارد ریال درآمد کسب کند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

به گزارش می‌متالز، چادرملو در بهمن ماه چندین رکورد به یاد ماندنی هم در بخش فروش و هم در بخش تولید بر جای گذاشت. این شرکت در بهمن ماه سه هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان درآمد کسب کرد که بالاترین درآمد ماهانه در تاریخ این شرکت به شمار می‌رود. همچنین چادرملو رکورد تولید ماهانه گندله و شمش فولاد را شکست در کنار آن به بالاترین رکورد تولید کنسانتره در تاریخ این شرکت دست یافته است.



رشد ۱۸ درصدی تولید کنسانتره

نمودار ۱ نشان می‌دهد که شرکت معدنی و صنعتی چادرملو توانسته در ۱۱ ماه سال جاری ۹ میلیون و ۵۶۷ هزار و ۹۶۸ تن کنسانتره تولید کند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد رشد دارد. این شرکت در سال گذشته طی همین مدت توانسته بود هشت میلیون و ۷۶ هزار و ۶۳۷ تن کنسانتره تولید کند.

«کچاد» در ۱۱ ماه سال جاری ۲۳۰ هزار و ۱۴۷ تن سنگ‌آهن دانه‌بندی شده تولید کرد. ضمن اینکه این شرکت در ۱۱ ماه سال قبل ۳۳۹ هزار و ۱۷۰ تن سنگ‌آهن دانه‌بندی شده تولید کرده بود.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی ۱۱ ماه سال جاری موفق به تولید ۵۷ هزار و ۶۹۶ تن آپاتیت شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۴ درصد افزایش داشته است. این شرکت طی همین مدت در سال گذشته، توانسته بود ۴۶ هزار و ۵۱۴ تن آپاتیت تولید کند.

در شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی ۱۱ ماه سال ۱۳۹۹ سه میلیون و ۴۳۲ هزار و ۳۹۰ تن گندله تولید شد که نسبت به مدت مشابه در سال ۱۳۹۸، حدود ۳ درصد رشد دارد. این شرکت در ۱۱ ماه سال قبل سه میلیون و ۳۰۳ هزار و ۸۳۵ تن گندله تولید کرده بود.

«کچاد» در ۱۱ ماه سال جاری، یک میلیون و ۴۵۹ هزار و ۶۰۸ تن آهن اسفنجی تولید کرد که در مقایسه با سال قبل ۰.۷ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۱ ماه سال ۱۳۹۸، موفق شده بود حدود یک میلیون و ۴۴۸ هزار و ۸۵۷ تن آهن اسفنجی تولید کند.

تولید شمش فولادی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی ۱۱ ماه سال ۱۳۹۹ به ۹۲۷ هزار و ۶۰۹ تن رسید. چادرملو طی ۱۱ ماه سال قبل ۹۳۲ هزار و ۵۷۶ تن شمش فولادی تولید کرده بود.

شرکت چادرملو طی ۱۱ ماه سال جاری دو میلیون و ۲۹۹ هزار و ۴۷۹ کیلو وات ساعت برق تولید کرد که در هم‌سنجی با مدت مشابه سال پیش ۱۰۰ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۱ ماه سال گذشته توانسته بود یک میلیون و ۱۵۰ هزار کیلو وات ساعت برق تولید کند.

مجموع تولید چادرملو تا بهمن ماه امسال به ۱۵ میلیون و ۶۷۵ هزار و ۴۲۵ تن رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد رشد دارد. این شرکت در ۱۱ ماه سال ۱۳۹۸ توانسته بود ۱۴ میلیون و ۱۴۷ هزار و ۵۸۹ تن محصول تولید کند.

چادرملو ۲۲ هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرد/ رشد ۱۵۰ درصدی درآمد «کچاد»

حجم فروش چادرملو ۱۲ درصد افزایش یافت

نمودار ۲ حاکی از آن است که ۶ میلیون و ۲۴۴ هزار و ۸۰ کنسانتره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در ۱۱ ماه سال جاری به فروش رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۸ درصد رشد دارد. چادرملو در مدت مشابه سال قبل، توانسته بود چهار میلیون و ۸۴۱ هزار و ۷۴۱ تن کنسانتره به فروش برساند.

«کچاد» تا پایان بهمن ماه سال جاری ۱۹۹ هزار و ۸۴۰ تن سنگ‌آهن دانه‌بندی شده فروخت. این شرکت در دوره ۱۱ ماهه سال گذشته، ۲۷۴ هزار و ۵۹۴ تن سنگ‌آهن دانه‌بندی شده فروخته بود.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی ۱۱ ماه سال جاری موفق به فروش ۴۹ هزار و ۷۲۸ تن آپاتیت شد. این شرکت طی همین مدت در سال گذشته، ۵۳ هزار و ۴۴۸ تن آپاتیت فروخته بود.

در شرکت چادرملو طی ۱۱ ماه سال ۱۳۹۹، یک میلیون و ۲۶۹ هزار و ۵۲۵ تن گندله فروخته شد. این شرکت، در ۱۱ ماه سال قبل، یک میلیون و ۴۴۱ هزار و ۶۳۵ تن گندله فروخته بود.

«کچاد» در ۱۱ ماه سال جاری ۳۲۰ هزار و ۱۸۵ تن آهن اسفنجی به فروش رساند. این شرکت در ۱۱ ماه سال ۱۳۹۸، موفق شده بود حدود ۳۳۹ هزار و ۱۳ تن آهن اسفنجی بفروشد.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی ۱۱ ماه سال ۱۳۹۹ موفق به فروش ۳۹۸ هزار و ۳۷۱ تن شمش فولادی در بازار داخلی شد. این شرکت طی ۱۱ ماه سال قبل توانسته بود ۹۲۵ هزار و ۱۹۴ تن شمش فولادی را در بازار داخلی بفروشد. در ۱۱ ماه سال جاری، ۵۴۳ هزار و دو تن شمش فولادی «کچاد» در بازار‌های صادراتی به فروش رسید.

در همین حال، چادرملو در دوره ۱۱ ماهه سال، ۱۳۹۹ توانست دو میلیون و ۳۳۹ هزار و ۴۱۰ کیلو وات ساعت برق به شبکه سراسری بفروشد. این میزان در سال گذشته به دو میلیون و ۴۶۹ هزار و ۳۳۱ کیلو وات ساعت رسیده بود.

مجموع فروش داخلی و صادراتی چادرملو در ۱۱ ماه امسال به ۹ میلیون و ۲۴ هزار و ۷۳۳ تن رسید که در هم‌سنجی با مدت مشابه پارسال ۱۲ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۱ ماه سال ۱۳۹۸ توانسته بود ۸ میلیون و ۴۲ هزار و ۸۶۸ تن محصول بفروشد.

چادرملو ۲۲ هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرد/ رشد ۱۵۰ درصدی درآمد «کچاد»

رشد ۲۳۱ درصد درآمد حاصل از فروش کنسانتره

همان‌طور که در نمودار ۳ مشاهده می‌شود، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو توانسته در ۱۱ ماه سال جاری، از محل فروش کنسانتره ۹۷ هزار و ۳۳۷ میلیارد و ۹۳۶ میلیون ریال درآمد کسب کند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۳۱ درصد رشد دارد. چادرملو طی همین مدت در سال گذشته، موفق شده بود با فروش کنسانتره، ۲۹ هزار و ۳۳۶ میلیارد و ۸۲۷ میلیون ریال درآمد داشته باشد.

«کچاد» در ۱۱ ماه سال جاری، دو هزار و ۱۹۲ میلیارد و ۲۱۳ میلیون ریال از فروش داخلی سنگ‌آهن دانه‌بندی شده درآمد کسب کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۳ درصد رشد دارد. این شرکت در ۱۱ ماه سال قبل، یک هزار و ۴۳۲ میلیارد و ۶۶۷ میلیون ریال از فروش سنگ‌آهن دانه‌بندی درآمد کسب کرده بود.

چادرملو طی ۱۱ ماه سال جاری موفق به کسب درآمد ۶۶۱ میلیارد و ۷۵ میلیون ریالی از فروش آپاتیت شده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۲۶ درصد رشد داشته است. این شرکت طی همین مدت در سال گذشته، ۲۰۲ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال درآمد از آپاتیت به دست آورده بود.

در شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی ۱۱ ماه سال ۱۳۹۹، از فروش گندله ۲۹ هزار و ۲۰ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال درآمد حاصل شد که نسبت به همین مدت در سال ۱۳۹۸، حدود ۱۱۴ درصد رشد مشاهده می‌شود. این شرکت در ۱۱ ماه ابتدایی سال قبل، از فروش گندله ۱۳ هزار و ۵۳۵ میلیارد و ۳۲ میلیون ریال درآمد کسب کرده بود.

«کچاد» در ۱۱ ماه سال جاری ۱۳ هزار و ۵۸ میلیارد و ۵۸۸ میلیون ریال آهن اسفنجی به فروش رساند که در مقایسه با سال قبل ۱۰۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد. این شرکت در ۹ ماه ابتدایی سال ۱۳۹۸، حدود ۶ هزار و ۳۶۱ میلیارد و ۷۱ میلیون ریال آهن اسفنجی فروخته بود.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی ۱۱ ماه سال ۱۳۹۹ موفق به کسب درآمد ۷۹ هزار و ۲۸۰ میلیارد و ۲۳۴ میلیون ریال از محل فروش شمش فولادی در بازار داخلی و صادراتی شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱۹ درصد رشد داشته است. این شرکت توانسته بود طی ۱۱ ماه سال قبل درآمد ۳۶ هزار و ۷۶ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریالی از فروش شمش فولادی در بازار کسب کند.

گفتنی است که «کچاد» در ۱۱ ماه نخست سال جاری توانست ۴۵ هزار و ۹۱۵ میلیارد و ۳۷۸ میلیون ریال درآمد از صادرات فروش شمش فولادی داشته باشد.

علاوه‌براین چادرملو در ۱۱ ماه سال ۱۳۹۹ توانست با فروش برق یک هزار و ۴۷۲ میلیارد و ۵۱۳ میلیون ریال درآمد کسب کند که ۲۱ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال پیش نشان می‌دهد. این درآمد سال گذشته یک هزار و ۲۱۵ میلیارد و ۴۶۵ میلیون ریال بود.

مجموع درآمد چادرملو در ۱۱ ماه امسال به ۲۲۳ هزار و ۲۲ میلیارد و ۷۲۹ میلیون ریال رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۵۰ درصد رشد دارد. این شرکت در ۱۱ ماه سال ۱۳۹۸ توانسته بود ۸۸ هزار و ۹۱۱ میلیارد و ۷۸۱ میلیون ریال درآمد به دست آورد.

 

چادرملو ۲۲ هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرد/ رشد ۱۵۰ درصدی درآمد «کچاد»

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده