تاریخ: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۳۶
بازدید: ۱۷۸
کد خبر: ۲۰۲۴۶۷
استاندار چهارمحال و بختیاری:

راه‌آهن و تامین آب از مهمترین طرح‌های چهارمحال و بختیاری است

می متالز - استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طرح‌های راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد، جاده‌سازی و تامین آب آشامیدنی بن به بروجن از مهم‌ترین طرح‌های سرنوشت‌ساز در این استان است.

به گزارش می‌متالز، اقبال عباسی شامگاه یکشنبه در دهمین ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مسوولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این طرح‌ها موظفند هر چه سریع‌تر نسبت به تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های مربوطه اقدام کنند.
وی افزود: خوشبختانه در نشست اخیر با معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، مشکلات اعتبارات جاده‌ها و سایر طرح‌های استان رفع شد.
عباسی تصریح کرد: برای استفاده از بودجه سال‌جاری تا پایان تیرماه سال آینده فرصت است و در صورت هزینه‌کرد اعتبارات در این مدت، می‌توان برای اختصاص بودجه از محل سایر ردیف‌های اعتباری پیگیری و اقدام کرد.
وی با اشاره به جابه‌جایی ایستگاه راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد یادآور شد: برای احداث این ایستگاه نباید هیچ‌گونه تاخیری انجام شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مصوبات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی حکم قانون را دارد و هیچ مدیر و مسوولی حق جلوگیری از اجرایی شدن مصوبات و طرح‌های مرتبط با این ستاد را ندارد.
وی با اشاره به محفوظ بودن حق و حقوق تمامی دستگاه‌های اجرایی واقع در مسیر اجرای طرح‌های مهم چهارمحال و بختیاری گفت: مشکلات احتمالی مربوط به این طرح‌ها هنگام اجرای پروژه‌ها رفع می‌شود.
عباسی تاکید کرد: مسوولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در استان آخرین وضعیت پیشرفت طرح‌های راه‌آهن، جاده‌سازی و تامین آب آشامیدنی بن به بروجن به‌عنوان پروژه‌های پیشران در توسعه استان را برای مردم اطلاع‌رسانی کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکل پرداخت حقوق آب‌داران شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری افزود: تعیین تکلیف وضعیت این کارگران در اولویت برنامه‌های مسوولان این شرکت قرار گیرد.
به گزارش ایرنا، راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد به طول ۹۲ کیلومتر با هدف جابجایی بار و مسافر احداث می‌شود و تکمیل آن تحول بزرگی در بخش‌های مختلف چهارمحال و بختیاری ایجاد می‌کند.

تاکنون زیرسازی ۴۵ کیلومتر از این مسیر انجام شده است.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) چهارمحال و بختیاری

عناوین برگزیده