تاریخ: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۳۴
بازدید: ۸۵۳
کد خبر: ۲۰۲۶۶۱
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

زنان کدام خودرو را می‌پسندند؟

‌می‌متالز - بیش از ۵۰ خبرنگار خودروی زن از بیش از ۳۸ کشورجهان، خودروی سال زنان را در بخش‌های گوناگون معرفی کردند.

به گزارش می‌متالز، در بخش بهترین خودروی شهری، این داوران اتومبیل پژو ۲۰۸ را به‌عنوان خودروی برگزیده معرفی کردند. این خودرو در سال ۲۰۲۰ هم خودروی سال اروپا شده بود. در بخش خودرو‌های خانوادگی، بر اساس انتخاب این داوارن، خودروی اشکودا اکتاویا معرفی شد. در بخش خودرو‌های لوکس هم لکسوس ال‌اس ۵۰۰ خودروی برگزیده شد.

بهترین کراس‌اوور شهری هم پژو ۲۰۰۸ جدید است. این خودرو پلت‌فرم مشابهی با پژو ۲۰۸ دارد. لندرور دیفندر در بخش خودرو‌های متوسط شاسی‌بلند و کیا سورنتو در بخش خودرو‌های بزرگ شاسی‌بلند منتخب شدند. از نظر این داوران، بهترین خودروی زنان در حوزهٔ خودرو‌های برقی هم، هوندا E است.

گفتنی است پژو ۲۰۸ یک خودروی سوپرمینی (سگمنت بی در اروپا) نخستین بار در نمایشگاه خودرو ژنو سال ۲۰۱۲ رونمایی شد. اولین ۲۰۸، یک نسخهٔ سه در بود که در سال ۲۰۱۱ در اسلواکی ساخته شد. در ژوئن ۲۰۱۲، نمونه ۵ در این خودرو نیز در دسترس قرار گرفت. ساخت این خودرو در فرانسه، در دو شهر مولوز و پوآسی انجام می‌گیرد.


خودروی برقی هیوندایی


«آیونیک پنج» خودرو برقی جدید شرکت هیوندایی است که بر اساس پلت‌فرم کاملاً برقی این شرکت ساخته شده است. این خودرو قرار است با خودرو‌های برقی شرکت فولکس واگن رقابت کند. این اتومبیل با هر بار شارژ می‌تواند حدود ۵۰۰ کیلومتر پیمایش داشته باشد.

 

منبع: روزنامه اینترنتی فراز

عناوین برگزیده