تاریخ: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۳۱
بازدید: ۳۳۲
کد خبر: ۲۰۴۷۶۸
سرویس خبر : انرژی
دنیامالی با اشاره به سفر کمیسیون عمران مجلس به شهر انزلی:

اعتبار تکمیل پروژه آب و فاضلاب انزلی تامین می‌شود

‌می‌متالز - نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی گفت: در نظارت میدانی کمیسیون عمران از پروژه‌های عمرانی شهر انزلی موضوعات مختلفی در خصوص آب و فاضلاب و آلایندگی تالاب انزلی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد اعتبار تکمیل پروژه‌های مذکور از طریق وزارت راه و شهرسازی و تسهیلاتی بانکی تامین شود.

به گزارش می‌متالز، احمد دنیامالی در رابطه با سفر نظارتی اعضای کمیسیون عمران به شهر انزلی گفت: رئیس و تعدادی از اعضای کمیسیون عمران به همراه برخی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی مانند معاون وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و رئیس سازمان بنادر و دریانوردی پنج‌شنبه (۱۹ فرودین ماه) از پروژه‌های عمرانی شهر انزلی بازدید کردند.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بازدید از کمربندی انزلی و قطعه اول پروژه چهار باند کردن جاده بندر انزلی به رضوان‌شهر یکی از بخش‌هایی بود که نمایندگان از آن بازدید کردند.

وی با بیان اینکه بازدید‌های دیگر کمیسیون عمران از ایستگاه پمپاژ تصفیه فاضلاب انزلی و تصفیه خانه فاضلاب انزلی بود عنوان کرد: شهر انزلی دارای دو تصفیه خانه در شرق و غرب شهر است. تصفیه خانه غربی با چهار حوزه آب کاملا احداث شده، اما دو حوزه آب آن هنوز فعال نبوده است و منتظر تکمیل و اتصال شبکه آب شهر بوده که هنوز به اتمام نرسیده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس یادآورشد: همچنین در این بازدید موضوعات مختلفی در خصوص آب و فاضلاب و آلایندگی تالاب انزلی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد اعتبار تکمیل پروژه‌های مذکور از طریق وزارت راه و شهرسازی و تسهیلاتی بانکی تامین شود.

وی در ادامه به بازدید اعضای کمیسیون عمران از سازمان دریانوردی و کشتی‌رانی انزلی اشاره کرد و افزود: در این بازدید موضوعاتی نظیر لایروبی بندر و وضعیت تجهیزات تخلیه و بارگیری مورد بحث و گفتگو قرار گرفت. همچنین با توجه به مسئولیت اجتماعی سازمان دریانوردی مقرر شد خیابان اصلی متنهی به بندر که معمولا پر ترافیک است با تامین ۶۰ میلیارد تومان از سوی سازمان، چهار بانده شود/.

منبع: خبرگزاری مجلس شرای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده