به گزارش میمتالز، "فضل اله معظمی" درخصوص استقبال عموم جامعه ازخدمات نوین بیمه ای، گفت: با ارائه هرمحصول جدید بیمه ای، تبلیغات به اندازه کافی انجام میشود و شاید مسائل فرهنگی دلیل عدم استقبال مردم باشد.
وی، با بیان اینکه درحال حاضرعامه مردم به صنعت بیمه اعتماد کافی دارند، افزود: بیمه تعریف دارد و براساس شرایط بیمه نامه به تعهدات خود عمل میکند و با صدورهر بیمه نامه ای، تعهدات آن مشخص میشود و حق بیمه براساس پوششها دریافت شده و بیمه گذار با آگاهی بیمه نامه را خریداری میکند.
رییس هیات مدیره شرکت بیمه آسیا، درخصوص عدم اعتماد بخشی از جامعه نسبت به خدمات شرکتهای بیمه ای، گفت: برخی از شرکتهای خصوصی به دلیل تجربه ناکافی ویا مشکلاتی که دارند نتوانستند به درستی به تعهدات خود پاسخ بدهند.
معظمی، اذعان داشت که اعتماد بیمه گذاری که خسارت دیده وبرای دریافت خسارت، به دلیل امکانات مالی کم شرکت بیمهای در نوبت بماند، حتما کم میشود که این موضوع در برخی از شرکتهای خصوصی وجود داشته است.
وی، با اشاره به رشد بسیاری از شرکتهای خصوصی، خاطرنشان کرد: بسیاری از شرکتهای خصوصی هم هستند که رشد خوبی داشتند و بیمه گذاران کاملا به آنها اعتماد دارند و اصلا نگران دریافت خسارت خود از آنها نیستند.
رییس هیات مدیره شرکت بیمه آسیا، اظهارکرد: هرچقدر ذخایر یک شرکتهای بیمهای بهتر باشد پوشش بهتری داشته و بهتر میتواند پاسخگو باشد.
معظمی، تصریح کرد: ذخایر هر شرکت بیمهای و حسابهای آن شرکت نشان میدهد که درمقابل آن ذخائر به اندازه کافی منابع وجود دارد که این خود میتواند اعتماد را ایجاد کند.
منبع: چابک آنلاین