تاریخ: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۵۳
بازدید: ۳۰۰
کد خبر: ۲۱۰۵۳۲
استاندار گیلان:

لزوم تکمیل راه آهن رشت - کاسپین در دولت دوازدهم

‌می‌متالز - زارع یکی از انتظارات از منطقه آزاد انزلی را تکمیل راه آهن رشت - کاسپین دانست و گفت: این پروژه باید در دولت تدبیر و امید تکمیل شود.

به گزارش می‌متالز، «ارسلان زارع» شامگاه یکشنبه (۵ اردیبهشت) در جلسه معارفه مدیر عامل منطقه آزاد انزلی گفت: این مهم در سایه برنامه‌ریزی و تلاش مستمر و با تلاش صورت می‌گیرد و در این راستا از تلاش‌ها، زحمات و خدمات شایسته مدیرعامل سابق روزبهان و خدمات و تلاش‌های نقوی در دوره سرپرستی قدردانی می‌کنم.


استاندار گیلان بر ضرورت و اهتمام بیشتر در رونق تجاری، اقتصادی بندر کاسپین تاکید کرد و افزود: احداث سردخانه‌ها، انبار‌های سرپوشیده و تکمیل و طرح‌های نیمه تمام در این بندر می‌تواند در افزایش توان تولید منطقه تاثیرگذار باشد.


وی اظهار داشت: تبیین شعار سال و ابلاغ و تحقق آن قطعا عزمی همگانی می‌طلبد که در همه بخش‌ها، تولید و ارتقاء توان اقتصادی، بخش خصوصی و تکریم بیشتر سرمایه گذاران می‌تواند تاثیر گذار باشد.


زارع افزود: اگر چه به جهت شرایط فعلی کشور و دنیا به دلیل کرونا آسیب‌های جدی به صنعت گردشگری وارد شده است، اما امیدواریم در آینده‌ای نزدیک با اجرای واکسیناسیون این صنعت جان دوباره بگیرد. گردشگری تکمیل کننده تولید و تجارت است و برای رونق‌بخشی ارزش افزوده باید به آن اهتمام جدی شود.


وی همچنین خواستار تسریع و شتاب در تکمیل و اجرای شهرک شماره ۳ منطقه آزاد انزلی شد و خاطرنشان ساخت: ایجاد واحد‌های صنایع تبدیلی و شرکت‌های دانش بنیان در گیلان گامی موثر در رونق اقتصادی منطقه است.

منبع: خبرگزاری شبستان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده